Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
Β ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ
  • Β ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
Β ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
(108075560)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ 1939-1945

Συμπληρώνονται εβδομήντα χρόνια από την έναρξη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, έναν πόλεμο που αρχικά φάνηκε ότι θα οδηγούσε σε θρίαμβο της Γερμανίας. Όμως, μετά από μία περίοδο στρατιωτικών επιτυχιών η αρχική εντύπωση αντιστράφηκε και τελικά η Γερμανία οδηγήθηκε σε ολοκληρωτική συντριβή. Αν και η κυρίαρχη ανάλυση τονίζει την αδυναμία της γερμανικής πολεμικής μηχανής στα πεδία των μαχών και την αδυναμία της γερμανικής πολεμικής βιομηχανίας να μεγιστοποιήσει την παραγωγή πολεμικού υλικού, η παρούσα μελέτη τονίζει ότι υπάρχουν δύο κυρίαρχοι οικονομικοί παράγοντες που αναλύουν τη γερμανική ήττα.

Ο πρώτος αναφέρεται στην αδυναμία της πολεμικής βιομηχανίας να παράγει σε μεγάλους αριθμούς οπλικά συστήματα χαμηλού κόστους και υψηλής τεχνολογίας. Έτσι, ενώ η Γερμανία δημιούργησε εκπληκτικά οπλικά συστήματα (άρματα μάχης Panzer III, IV, συστήματα Panther, συστήματα Nebelwerfer, αεροσκάφη Μe-262, υποβρύχια Type IΧ-C κ.λπ.), αυτά ουδέποτε παρήχθησαν σε επαρκείς αριθμούς έτσι ώστε να επιδράσουν στο πεδίο της μάχης.

Ο δεύτερος παράγοντας συσχετίζει τη γερμανική ήττα με τη λανθασμένη οικονομική εκμετάλλευση της κατεχόμενης Ευρώπης. Ειδικότερα, ο Χίτλερ αν και χρησιμοποίησε τις κατεχόμενες χώρες ως πηγές φθηνού εργατικού δυναμικού, πρώτων υλών και αγροτικών προϊόντων, δεν μπόρεσε να εντάξει την πολεμική βιομηχανία της κατεχόμενης Ευρώπης στη γερμανική πολεμική προσπάθεια. Η κατεχόμενη Ευρώπη μπορεί να γνώρισε την οικονομική λεηλασία και την ανθρώπινη δουλεία, αλλά ουδέποτε χρησιμοποιήθηκε για τη μεγιστοποίηση της γερμανικής παραγωγής πολεμικού υλικού.

Ο συνδυασμός των ανωτέρω παραγόντων έπαιξε τον καθοριστικό ρόλο στην κατάρρευση της ναζιστικής Γερμανίας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΙΩΛΚΟΣ 
Σελίδες : 368 
ISBN : 978-960-426-546-6 
Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση