Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΑΙ ΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ MANAGEMENT
  • ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΑΙ ΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:10.20 € 
μόνο 9.18 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΑΙ ΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ
(108074985)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Χτύπησε κάθε πρόβλημα στη ρίζα του με τον εύχρηστο αυτό οδηγό διαχείρισης κρίσεων.

Με τη σφραγίδα του Harvard Business School.

Τι θα έκανες αν αύριο υπέβαλλε την παραίτησή του ο καλύτερος συνεργάτης σου; Αν έχανες την πρόσβαση στα ηλεκτρονικά αρχεία σου για εβδομάδες; Πολλοί πιστεύουν πως η διαχείριση κρίσεων είναι αποκλειστική ευθύνη των ομάδων εσωτερικού ελέγχου και των ανώτατων στελεχών. Ωστόσο, οποιαδήποτε κρίση -από ένα κενό στην ασφάλεια δεδομένων μέχρι μια απρόσμενη πτώση στις πωλήσεις- μπορεί να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στη δουλειά και στην ομάδα σου. Με τον κατάλληλο σχεδιασμό, όμως, μπορείς να συμβάλεις στην ελαχιστοποίηση του αντίκτυπου μιας ενδεχόμενης καταστροφής.

Ο συγγραφέας προτείνει ένα σχέδιο διαχείρισης κρίσεων, καλά οργανωμένο σε επιμέρους στάδια και εύκολο στην εφαρμογή του, που επιτρέπει: την πρόληψη των κρίσεων με την κατάλληλη προετοιμασία, την αναγνώριση και την αντιμετώπιση του προβλήματος, τον περιορισμό των επιπτώσεων, την εξαγωγή συμπερασμάτων, πολύτιμων για τον μελλοντικό σχεδιασμό.

Μαθαίνεις ακόμη:

  • Ποιες είναι οι βασικές αρχές της διαχείρισης κρίσεων.
  • Πώς να περιορίζεις το στρες.
  • Πώς να συντονίζεις τους συνεργάτες σου.
  • Ποιες γνώσεις και εμπειρίες μπορείς να αποκομίσεις.

    Με πολλά παραδείγματα, εργαλεία και βιβλιογραφία για περαιτέρω μελέτη.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΡΙΤΙΚΗ 
    Μετάφραση : ΜΑΡΚΟΥΛΙΔΑΚΗ ΑΝΝΑ 
    Σελίδες : 104 
    ISBN : 978-960-218-614-5 
    Σχήμα : 14Χ21 
    Σειρά : ΜΙΚΡΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΜΑΝΑΤΖΕΡ 
    Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
    Έτος έκδοσης : 2009 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση