\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΑΙ ΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ
(108074985)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Χτύπησε κάθε πρόβλημα στη ρίζα του με τον εύχρηστο αυτό οδηγό διαχείρισης κρίσεων. Με τη σφραγίδα του Harvard Business School. Τι θα έκανες αν αύριο υπέβαλλε την παραίτησή του ο καλύτερος συνεργάτης σου; Αν έχανες την πρόσβαση στα ηλεκτρονικά αρχεία σου για εβδομάδες; Πολλοί πιστεύουν πως η διαχείριση κρίσεων είναι αποκλειστική ευθύνη των ομάδων εσωτερικού ελέγχου και των ανώτατων στελεχών. Ωστόσο, οποιαδήποτε κρίση -από ένα κενό στην ασφάλεια δεδομένων μέχρι μια απρόσμενη πτώση στις πωλήσεις- μπορεί να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στη δουλειά και στην ομάδα σου. Με τον κατάλληλο σχεδιασμό, όμως, μπορείς να συμβάλεις στην ελαχιστοποίηση του αντίκτυπου μιας ενδεχόμενης καταστροφής. Ο συγγραφέας προτείνει ένα σχέδιο διαχείρισης κρίσεων, καλά οργανωμένο σε επιμέρους στάδια και εύκολο στην εφαρμογή του, που επιτρέπει: την πρόληψη των κρίσεων με την κατάλληλη προετοιμασία, την αναγνώριση και την αντιμετώπιση του προβλήματος, τον περιορισμό των επιπτώσεων, την εξαγωγή συμπερασμάτων, πολύτιμων για τον μελλοντικό σχεδιασμό. Μαθαίνεις ακόμη: Με πολλά παραδείγματα, εργαλεία και βιβλιογραφία για περαιτέρω μελέτη. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|