Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ INTERNET ΣΤΑ ΜΜΕ
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
  • Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ INTERNET ΣΤΑ ΜΜΕ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:18.39 € 
μόνο 16.55 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ INTERNET ΣΤΑ ΜΜΕ
(108074503)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το Διαδίκτυο καθιερώθηκε με αξιοσημείωτη, θα μπορούσαμε να πούμε πρωτοφανή, ταχύτητα ως αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής ζωής πολλών ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο, τόσο στην εργασία όσο και στο σπίτι τους. Αυτό το βιβλίο παρέχει μια πλήρη ανάλυση της επίδρασης που είχε το Διαδίκτυο στην παραγωγή και την κατανάλωση των προϊόντων των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Διερευνά και αναπτύσσει τις αλλαγές που επιφέρει στα MME και τους κλάδους διαμεσολαβούμενης διάθεσης περιεχομένου αυτή η συνεχώς εξελισσόμενη πλατφόρμα επικοινωνίας, καθώς και τις επιπλοκές αυτών των αλλαγών. Το βιβλίο αυτό έχει γραφτεί από μια ομάδα ειδικών που ασχολήθηκαν με την έρευνα και την ανάλυση αυτών των θεμάτων, σε μια χρονική περίοδο πέντε ετών.

Ποια επίδραση είχε το Διαδίκτυο στους διάφορους κλάδους των ΜΜΕ; Ποιες νέες ελεγκτικές πολιτικές και επιχειρηματικά μοντέλα βασίζονται στο Διαδίκτυο; Ποια επίδραση είχε το Διαδίκτυο στους τρόπους με τους οποίους παράγουμε, προσπελαύνουμε και καταναλώνουμε μουσική, ταινίες, τηλεοπτικές εκπομπές και άλλο περιεχόμενο;

To βιβλίο αυτό συνδυάζει εμπεριστατωμένες αναλύσεις διακεκριμένων πανεπιστημιακών και επιχειρεί να διερευνήσει τις επιπτώσεις της έλευσης του Διαδικτύου από την άποψη της οικονομίας, της νομοθεσίας, της στρατηγικής και της επιχειρηματικής οργάνωσης.

Η διερεύνηση του θέματος από μια διεθνή ομάδα επιστημόνων, διαφόρων ειδικοτήτων προσφέρει την εις βάθος κατανόηση των πολλαπλών τεχνολογικών, οικονομικών και κοινωνικών αλλαγών που επέφερε το Διαδίκτυο.

Το βιβλίο αυτό δεν πρέπει να λείψει από τη βιβλιοθήκη όσων μελετούν, ερευνούν ή εργάζονται στους κλάδους των ΜΜΕ, της δημοσιογραφίας, της διαχείρισης των μέσων και της καλλιτεχνικής διεύθυνσης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΑΣΠΡΗ ΛΕΞΗ 
Σελίδες : 224 
ISBN : 978-960-6898-03-7 
Μήνας έκδοσης : Μάιος 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση