Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:23.80 € 
μόνο 21.42 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ
(108074394)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ

Ο συλλογικός αυτός τόμος περιλαμβάνει άρθρα που εξετάζουν: (α) τις διεθνείς και ευρωπαϊκές κατευθύνσεις των πολιτικών ισότητας οι οποίες διαμορφώθηκαν από τη δεκαετία του 1970 μέχρι σήμερα κυρίως από τον ΟΗΕ και την Ευρωπαϊκή Ένωση και (β) ορισμένες σημαντικές πτυχές των εθνικών πολιτικών ισότητας, κυρίως στην Ελλάδα, αλλά και σε εννέα ακόμα χώρες (Σουηδία, Νορβηγία, Γαλλία, Ιρλανδία, Βέλγιο, Ισπανία, Λιθουανία, Τουρκία, Ηνωμένο Βασίλειο). Τα αποτελέσματα του ευρωπαϊκού ερευνητικού προγράμματος EQUAPOL (FP5), το οποίο είχε αντικείμενο τις δημόσιες πολιτικές για την ισότητα των φύλων στην Ευρώπη, τροφοδότησαν τις συγκριτικές αναλύσεις του τόμου.

Έμφαση δίνεται στη στρατηγική της ένταξης της διάστασης του φύλου σε όλες τις πολιτικές (gender mainstreaming) και ιδιαίτερα σε ορισμένα πεδία όπως τα δημόσια οικονομικά, η καταπολέμηση της βίας κατά των γυναικών, η αγορά εργασίας και η απασχόληση. Παράλληλα, σε κεφάλαια του τόμου αναλύονται διεξοδικά οι βασικοί προβληματισμοί σχετικά με τους μηχανισμούς, τα εργαλεία και τις προϋποθέσεις άσκησης πολιτικής για την ισότητα των φύλων, τόσο στην Ευρωπαϊκή Ένωση όσο και στην Ελλάδα.

Οι συγγραφείς των κεφαλαίων είναι ερευνήτριες, πανεπιστημιακοί, εμπειρογνώμονες και ενεργά στελέχη των φορέων ισότητας και γυναικείων οργανώσεων. Ως εκ τούτου, συνδυάζουν την επιστημονική γνώση με την εμπειρική κατανόηση της ισότητας των φύλων και των περιορισμών που αντιμετωπίζουν οι σχετικές πολιτικές.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : GUTENBERG 
Σελίδες : 398 
ISBN : 978-960-01-1270-2 
Σχήμα : 14Χ21 
Σειρά : ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση