Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
  • ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
(108074358)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η Προσωποκεντρική Ψυχολογία αναπτύχθηκε από τον Αμερικανό ψυχολόγο Carl Rogers (1902-1987) και γρήγορα αναδείχθηκε ως η πλέον σημαντική μεταξύ των ανθρωπιστικών προσεγγίσεων του 20ού αι. Αρχικά ως συμβουλευτική και ψυχοθεραπευτική, η Προσωποκεντρική Προσέγγιση, βασισμένη στα φιλοσοφικά και θεωρητικά της πρότυπα, γρήγορα βρήκε εφαρμογές στην εκπαίδευση, στην εργασία με κοινωνικές και κοινοτικές ομάδες, στην υγεία και στην επίλυση διαπροσωπικών αλλά και διεθνών συγκρούσεων.

Το βιβλίο αυτό θέτει μια σειρά ερωτήσεων, κοινών στην καθημερινή μας ζωή: Τι μας παρακινεί να προσπαθούμε; Από πού προέρχονται και πώς αναπτύσσονται οι αξίες μας; Πώς έγινα αυτός που είμαι; Γιατί οι σχέσεις παίζουν τόσο σημαντικό ρόλο στη ζωή μας; Το βιβλίο προσπαθεί να διερευνήσει αυτά και άλλα ερωτήματα, απαντώντας συγχρόνως στο γιατί η προσωποκεντρική θεωρία εμπεριέχει στοιχεία αισιοδοξίας για τη φύση του ανθρώπου. Προσπαθεί όμως και να εξηγήσει γιατί οι άνθρωποι συμπεριφέρονται με τον τρόπο που συμπεριφέρονται.

Αυτός ο τόμος είναι ο πρώτος της σειράς που το ΚΕΠΠ φιλοδοξεί να μεταφράσει και να επιμεληθεί με σκοπό τη διάδοση και αναγνώριση της προσέγγισης στο ευρύτερο κοινό της Ελλάδας. Επιλέχθηκε ως το πλέον ολοκληρωμένο εισαγωγικό εγχειρίδιο στη φιλοσοφία και στις θεωρίες θεραπείας και προσωπικότητας του Rogers, αλλά και των εφαρμογών της προσέγγισης σε πεδία άλλα εκτός του θεραπευτικού. Όσο για τα ερωτηματικά που δημιουργεί, αποτελούν για τον ενδιαφερόμενο κίνητρα για ειδικότερα βιβλία του Rogers αλλά και νεότερων συγγραφέων που θα ακολουθήσουν. Ο συγγραφέας ανήκει στη νεότερη γενιά των θεωρητικών Προσωποκεντρικών που εκπαιδεύτηκαν κοντά στον Rogers.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ 
Μετάφραση : ΔΙΠΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 
Σελίδες : 299 
ISBN : 960-03-3275-4 
Σχήμα : 14Χ21 
Σειρά : ΠΡΟΣΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ 
Έτος έκδοσης : 2002 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση