Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
1 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΑΙΓΝΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ (ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ)
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΙΑΦΟΡΑ
  • ΠΑΙΓΝΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ (ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ)
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:28.01 € 
μόνο 25.21 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΑΙΓΝΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ (ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ)
(108074186)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Το βιβλίο αποτελεί μια εισαγωγή στη Θεωρία Αποφάσεων και τη Θεωρία Παιγνίων, παρουσιάζοντας και εφαρμογές κυρίως στα Οικονομικά και τα Χρηματοοικονομικά. Η αναθεωρημένη έκδοση περιλαμβάνει νέα εδάφια με ύλη χρήσιμη σε μαθήματα ανώτερων ετών τμημάτων οικονομικής κυρίως επιστήμης. Περιέχονται ακόμη πολλά λυμένα παραδείγματα και νέες ασκήσεις που διευκολύνουν την εξοικείωση του φοιτητή με τη θεωρία.

Στο πρώτο μέρος παρουσιάζεται η Θεωρία των Αποφάσεων. Καλύπτονται τα εξής:

  • Δένδρα Αποφάσεων.
  • Ανάλυση Αναμενόμενης Τιμής κατά Bayes.
  • Θεωρία Ωφελιμότητας και Υποκειμενικής Πιθανότητας.
  • Εφαρμογή στα Χαρτοφυλάκια Markowitz.
  • Εισαγωγή στη Στατιστική Θεωρία των Αποφάσεων - νέο σε αυτή την έκδοση.

    Στο δεύτερο μέρος, που μπορεί να μελετηθεί ανεξάρτητα από το πρώτο, καθώς περιλαμβάνει μια σύνοψη των απαιτούμενων εννοιών της Θεωρίας Αποφάσεων, εξετάζεται η Θεωρία των Παιγνίων. Καλύπτονται εδώ τα εξής:

  • Παίγνια Πλήρους Πληροφόρησης με εφαρμογές.
  • Παίγνια Ελλιπούς Πληροφόρησης - κανονική και εκτεταμένη μορφή των παιγνίων.
  • Έννοιες λύσεως παιγνίων σε παίγνια μηδενικού και μη μηδενικού αθροίσματος.
  • Παίγνια κατά Bayes και εφαρμογή στις δημοπρασίες.
  • Υποπαιγνιακά Τέλειες Ισορροπίες σε Παίγνια κατά Bayes, με εφαρμογές στα Παίγνια Σημάτων, Ανέξοδων Ισχυρισμών κ.ά. - νέο σε αυτή την έκδοση.
  • Η αρχή της ειλικρίνειας και η εφαρμογή της στις βέλτιστες δημοπρασίες - νέο σε αυτή την έκδοση.
  • Εισαγωγή σε παίγνια τριών ή περισσοτέρων παικτών - νέο σε αυτή την έκδοση.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΡΙΤΙΚΗ 
    Σελίδες : 336 
    ISBN : 978-960-218-771-5 
    Σειρά : ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 
    Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
    Έτος έκδοσης : 2012 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 1
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση