Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
2 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
Η ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ
  • Η ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
Η ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ
(108073565)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ

Η παρούσα μελέτη αποτελεί μια απόπειρα κατανόησης της χρόνιας ασθένειας ως κοινωνικού-ψυχολογικού φαινομένου, το οποίο επιδρά καταλυτικά στην αυτοαντίληψη και τον συναισθηματικό βίο των ασθενών. Μέσα από την παράθεση προσωπικών ιστοριών ασθενών που πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας, γίνεται μια προσπάθεια να καταγραφούν οι σημαντικότερες συνέπειες για την αντίληψη του εαυτού στο πλαίσιο μιας χρόνιας ασθένειας, κυρίως όπως αυτές γίνονται αντιληπτές από την υποκειμενική σκοπιά του πάσχοντος. Περιγράφονται οι πρακτικές της συναισθηματικής διαχείρισης στο πλαίσιο της χρόνιας ασθένειας και ταυτόχρονα παρουσιάζονται οι κυριότερες αντιλήψεις, όσο και οι πρακτικές δράσεις, που ενεργοποιούνται από τους ασθενείς, ώστε να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες διαβίωσής τους.

Η έρευνα καθοδηγείται πρωταρχικώς από τις θεωρήσεις της κοινωνιολογικά προσανατολισμένης κοινωνικής ψυχολογίας, ώστε να συσχετιστούν οι αντιλήψεις και οι δράσεις των πασχόντων με το ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο και τα κοινωνικά τους χαρακτηριστικά. Ταυτόχρονα όμως η έρευνα επιδίωξε την κατανόηση της χρόνιας ασθένειας και ως μια εξατομικευμένης κατάστασης που πλήττει προσωπικά το άτομο. Γι' αυτό, η οπτική της τροφοδοτείται και από τα ερευνητικά και θεωρητικά δεδομένα τόσο της γνωστικής ψυχολογίας, ως προς τις γνωστικές δομές και λειτουργίες του ατόμου, όσο και άλλων τομέων της ψυχολογίας που σχετίζονται με τα κίνητρα των ατόμων για τη διατήρηση της θετικής τους αυτοεικόνας, με την έννοια της αυτοεκτίμησης, αλλά και με θεωρήσεις που αφορούν την έγερση και τη λειτουργία των συναισθημάτων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΝΗΣΟΣ 
Σελίδες : 212 
ISBN : 978-960-8392-65-6 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 2
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση