Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΚΗ
ΔΙΚΑΙΟ ΔΙΑΦΟΡΑ
  • Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΚΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 57.21 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΚΗ
(108071795)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η μελέτη απομακρύνθηκε από την κρατούσα αντίληψη για τη δημοσιότητα έναντι των τρίτων στην πολιτική δίκη αποσυνδεόντας τη δημοσιότητα από την προφορική διεξαγωγή της δίκης στο ακροατήριο. Κατά την υποστηριζόμενη άποψη, πέραν της δυνατότητας που θα πρέπει να παρέχεται στον τρίτο να παρακολουθήσει την ανάπτυξη των ισχυρισμών των διαδίκων στο ακροατήριο, καθώς και τη δημόσια εξέταση αποδεικτικών μέσων, τα διαδικαστικά και τα αποδεικτικά έγγραφα μιας δημόσιας δίκης πρέπει να είναι προσιτά στους τρίτους σε κάθε περίπτωση και ανεξάρτητα από το εάν αυτοί έχουν έννομο συμφέρον πρόσβασης σε αυτά. Το ίδιο ισχύει για τις δικαστικές αποφάσεις, πράγμα που γίνεται δεκτό και από το δικαστήριο του Στρασβούργου κατ' εφαρμογή του άρθρου 6 § 1 ΕΣΔΑ. Από πλευράς κινδύνων της δημοσιότητας έναντι των τρίτων και λόγων περιορισμού της, οι προβλέψεις του νομοθέτη υπήρξαν σε μεγάλο βαθμό ικανοποιητικές.

Η νέα νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων δεν προσέθεσε κάτι ιδιαίτερο στους λόγους περιορισμού της, αφού το Σύνταγμα είχε προβλέψει σχετικό λόγο (προστασία ιδιωτικού και οικογενειακού βίου). Ξεκαθάρισε όμως αρκετά επί μέρους ζητήματα στα θέματα του ιδιωτικού βίου με την απαρίθμηση και διαβάθμιση των προσωπικών δεδομένων σε απλά και ευαίσθητα. Αντίθετα, σοβαρά ερμηνευτικά ζητήματα ανακύπτουν στην ιδιαίτερη περίπτωση του επιχειρησιακού απορρήτου (εμπορικό - βιομηχανικό), όπου η δημοσιότητα της δίκης συνεπάγεται οικονομική ζημιά για τον διάδικο - φορέα αυτού...

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΑΝΤ. ΣΑΚΚΟΥΛΑΣ 
Σελίδες : 574 
ISBN : 978-960-15-2111-4 
Σειρά : ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση