Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
4 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ MANAGEMENT
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:22.46 € 
μόνο 20.21 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ
(108071682)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Στις σελίδες του βιβλίου Διοίκηση Αλυσίδας Εφοδιασμού & Εξυπηρέτηση Πελάτη θα βρείτε απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα που αφορούν στην αποτελεσματική διαχείριση της Αλυσίδας Εφοδιασμού. Το βασικό όμως ερώτημα που απαντάται στην παρούσα έκδοση είναι πώς η στρατηγική των logistics εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της επιχείρησης και πώς μπορεί να συνεισφέρει στην εξυπηρέτηση του πελάτη και στην επίτευξη χαμηλού κόστους.

Το πρώτο μέρος του βιβλίου πραγματεύεται το σχεδιασμό, την αξιολόγηση και την επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής εφοδιασμού. Επίσης, αναλύει τα στοιχεία που συνθέτουν την εξυπηρέτηση πελάτη, τη διαδικασία εσωτερικού και εξωτερικού ελέγχου, καθώς και τις μεθοδολογίες για τμηματοποίηση στην εξυπηρέτηση πελάτη (customer service segmentation).

Το δεύτερο μέρος παρουσιάζει τη μεθοδολογία, τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα-προτάσεις έρευνας στον κλάδο τροφίμων με την οποία διερευνάται η επίδραση της στρατηγικής εφοδιασμού στην εξυπηρέτηση πελάτη. Τα ερωτήματα που εξετάζονται είναι:

  • Διαφοροποιείται η στρατηγική εφοδιασμού αναφορικά με το βαθμό εσωτερικής και εξωτερικής ενοποίησης εφοδιασμού μεταξύ των λιανέμπορων τροφίμων που ανήκουν σε πολυεθνικές και ελληνικές επιχειρήσεις;
  • Μπορούν οι προμηθευτές τροφίμων να διαφοροποιήσουν την εξυπηρέτηση πελάτη ανάλογα με τη στρατηγική εφοδιασμού που εφαρμόζουν οι λιανέμποροι τροφίμων;
  • Μπορούν οι προμηθευτές τροφίμων να διαφοροποιήσουν την εξυπηρέτηση πελάτη ανάλογα με τις διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων τροφίμων;

    Μία ολοκληρωμένη έκδοση που απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται με το μάρκετινγκ και τα logistics, σε επιχειρηματίες, καθώς και σε συμβούλους επιχειρήσεων με στόχο την επίλυση καθημερινών προβλημάτων στη λειτουργία των επιχειρήσεων, όπως την εκπόνηση ερευνών για τη μέτρηση του επιπέδου εξυπηρέτησης πελάτη, τη διασύνδεση των λειτουργιών μάρκετινγκ και logistics και τη χρήση σύγχρονων στατιστικών μεθόδων.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ 
    Σελίδες : 228 
    ISBN : 978-960-351-766-5  
    Σχήμα : 17Χ24 
    Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
    Έτος έκδοσης : 2008 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 4
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση