Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΓΝΩΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ 3
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΓΝΩΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ 3
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:17.27 € 
μόνο 15.54 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΓΝΩΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ 3
(108071209)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Δεκάδες άνθρωποι, οι οποίοι κατάφεραν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο να κάνουν τη διαφορά και να δημιουργήσουν ένα ηχηρό και αναγνωρίσιμο όνομα. Τι ώθησε καθέναν από αυτούς στο να εμπλακούν στον επιχειρηματικό χώρο και ποιο ήταν το μυστικό της διαχρονικής τους επιτυχίας; Διαβάζοντας το βιβλίο αυτό θα μάθετε την προσωπική τους ιστορία, που πολλές φορές είναι τόσο άγνωστη, όσο γνωστά είναι τα ίδια τα προϊόντα...

Γνωρίζατε για παράδειγμα ότι:

  • Από το γνωστό οίκο Burberry κυκλοφόρησε η πρώτη καπαρντίνα, που έμελλε να ταξιδέψει στο Νότιο Πόλο και να φορεθεί στην ταινία Casablanca, αλλά και από τον Ροζ Πάνθηρα, εισάγοντας ένα νέο στυλ ντυσίματος;

  • Η Google προσφέρει μετοχές ακόμα και στον... μάγειρά της; Περίπου 1000 υπάλληλοί της έχουν συγκεντρώσει έτσι περιουσίες σε ατομικό επίπεδο που ξεπερνούν τα πέντε εκατ. δολάρια. Αυτό θα πει εταιρεία με πολλά μηδενικά...

  • Αν και στη αρχή χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως μαγαζί-παραφωνία, στο Hard Rock Cafe θα ακούσετε μουσική με πολλά ντεσιμπέλ και θα βρείτε την κιθάρα του Eric Clapton ανάμεσα στα 60.000 προσωπικά αντικείμενα καλλιτεχνών που συνεχώς αλλάζουν «στέκι»;

  • Τα τεστ ασφαλείας των αυτοκινήτων και οι πρακτικές μάρκετινγκ που ακολουθούνται σήμερα ωχριούν μπροστά στις μεθόδους του ιδρυτή της Citroen, ο οποίος πετούσε τα αμάξια του από λόφους και φώτιζε το όνομά του με 125.000 λαμπάκια πάνω στον Πύργο του Άιφελ;

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ 
    Σελίδες : 290 
    ISBN : 978-960-351-769-6 
    Σχήμα : 14Χ21 
    Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
    Έτος έκδοσης : 2008 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση