Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:28.61 € 
μόνο 25.75 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
(108070789)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΔΛΠ ΚΑΙ ΤΗ SOLVENCY II

Το βιβλίο του Κίμωνα Στεριώτη αποτελεί ένα απλό αλλά σημαντικό «εργαλείο» για τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη των ασφαλιστικών εταιριών στις ενοποιούμενες αγορές μέσα από την αποτελεσματική διαχείριση όλων των κινδύνων που αντιμετωπίζουν.

Η προσαρμογή των εταιριών στους νέους κανόνες που έρχεται να επιβάλλει η Solvency 2 αποτελεί «μεγάλη πρόκληση» για την ενίσχυση του ρόλου τους μέσα στις αγορές παρέχοντας καλλίτερες υπηρεσίες και προϊόντα προς τους ασφαλισμένους με τους μικρότερους δυνατούς κινδύνους. Η πιστή εφαρμογή των ?ιεθνών Προτύπων Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης, η ανάπτυξη του investment management και του risk management, η αξιοποίηση των?ιεθνών Εκτιμητικών Προτύπων, η μεγάλη εξειδίκευση στο portfolio management κλπ θα εξασφαλίσουν σημαντική ανάπτυξη και σταθερότητα σε ολόκληρο τον ασφαλιστικό κλάδο.

Μέσα από αυτές τις εξειδικευμένες διαχειριστικές πολιτικές οι ασφαλιστικές εταιρίες θα αντιμετωπίσουν καλλίτερα τους κινδύνους που εγκυμονεί το πλήρες άνοιγμα των ασφαλιστικών και διεθνών αγορών. Οι αποτελεσματικές προβλέψεις και η άμεση αντιμετώπιση των ασφαλιστικών, επενδυτικών και λοιπών κινδύνων θα ενισχύσουν την αξιοπιστία και φερεγγυότητα των εταιριών του κλάδου, δημιουργώντας νέες αξίες τόσο για τους ασφαλισμένους όσο και για τους μετόχους τους. Καθηγητής ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ε. ΦΡΑΓΚΟΣ ?ιευθυντής Μεταπτυχιακού «?ιαχείριση Ασφαλιστικών Οργανισμών» Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΜΠΙΛΙΑΣ 
Σελίδες : 306 
ISBN : 978-960-255-235-3 
Σειρά : Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΩΝ MANAGERS ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ 
Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2008 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση