\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
(108070768)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΠΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ Όλοι οι οργανισμοί αντιμετωπίζουν κρίσεις. Οι διευθυντές των εταιριών που αντιμετωπίζουν μια κρίση πρέπει να ενεργούν γρήγορα - να αναγνωρίζουν τι την προκαλεί, να την περιορίζουν και τελικά να την επιλύουν με τη λιγότερη δυνατή ζημιά. Παρ' όλα αυτά, ελάχιστοι διευθυντές έχουν λάβει οποιαδήποτε εκπαίδευση σε αυτό τον κρίσιμο τομέα. Στόχος του συγκεκριμένου βιβλίου είναι να εξηγήσει τα βασικά σημεία της διαχείρισης κρίσεων και να παράσχει ένα πρακτικό πλαίσιο για τη σταθεροποίηση και στη συνέχεια την αντιμετώπιση μιας απρόβλεπτης κρίσης. Ζητήματα που αναλύονται: Μαθαίνοντας από τις κρίσεις του παρελθόντος Harvard Business Essentials Μάνατζμεντ & Στρατηγική Επιχειρήσεων Η σειρά Harvard Business Essentials έχει σχεδιαστεί για να παράσχει εκτενείς συμβουλές, πληροφορίες, ατομική εξάσκηση και καθοδήγηση πάνω στα πιο ουσιώδη ζητήματα που αφορούν στο χώρο των επιχειρήσεων. Αντλώντας πλούσιο υλικό από τις εκδόσεις της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Χάρβαρντ και από άλλες πηγές, αυτοί οι συνοπτικοί οδηγοί έχουν δημιουργηθεί ώστε να αποτελέσουν μια άκρως πρακτική πηγή για όλους τους αναγνώστες ανεξαρτήτου εμπειρίας. Για να εξασφαλιστεί η ποιότητα και η ακρίβεια, κάθε βιβλίο έχει επιθεω- ρηθεί προσεκτικά από έναν εξειδικευμένο σύμβουλο, που προέρχεται από μια παγκοσμίου κλάσης σχολή διοίκησης επιχειρήσεων. Είτε είστε νέος μάνατζερ που ενδιαφέρεται να διευρύνει τις δεξιότητές του είτε έμπειρο στέλεχος που αναζητάτε μια εξατομικευμένη πηγή, αυτά τα βιβλία που εστιάζουν στην επίλυση προβλημάτων σας παρέχουν αξιόπιστες απαντήσεις. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|