Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝΙΤΗ
ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝΙΤΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:25.08 € 
μόνο 22.57 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝΙΤΗ
(108070679)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ερωτισμός και μυστήρια, φύλο και αναπαράσταση, γυναίκα και εικόνα, σώμα και βλέμμα... Μια σειρά αλληλένδετα ερωτήματα, που ζητούν να ξεδιαλύνουν οι τρεις επιφανείς ελληνιστές και συγγραφείς αυτού του τόμου.

Εξετάζοντας την περίφημη τοιχογραφία της λεγόμενης Έπαυλης των Μυστηρίων στην Πομπηία, ο Πωλ Βέυν ανατρέπει την καθιερωμένη άποψη ότι πρόκειται για θρησκευτική αναπαράσταση βακχικής ιεροτελεστίας. Αληθινό μάθημα ιστορικής μεθόδου, η μελέτη του επανερμηνεύει πειστικά το ζωγραφικό έργο ως απεικόνιση ενός πρωινού πριν από το γάμο στο γυναικωνίτη, αυτό τον ιδεατό όσο και καθημερινό, ονειρικό όσο και παιγνιώδη, γυναικείο κόσμο, που διαποτίζεται από τη διονυσιακή ποίηση.

Αναλύοντας εξίσου μεθοδικά ένα πλήθος εικόνων από αττικά αγγεία του 5ου αιώνα π.Χ., ο Φρανσουά Λισαράγκ δείχνει πώς το ιδιαίτερο αυτό γυναικείο σύμπαν εμφανίζεται αφιερωμένο στις οικιακές εργασίες, τον καλλωπισμό, τα παιχνίδια και τις γαμήλιες προετοιμασίες` και πώς την επιβεβλημένη απουσία των αντρών έρχεται να αναπληρώσει η διφορούμενη- ανώδυνη και αδιάκριτη, ευτράπελη αλλά και ηδονοβλεπτική - παρουσία των σατύρων.

Σε ανάλογες αρχαίες πηγές διερευνά και η Φρανσουάζ Φροντιζί-Ντυκρού την ερωτικοποίηση του βλέμματος. Αν, κατά τους Έλληνες, ο έρωτας αρχίζει από το μάτια, πώς ανταλλάσσεται το βλέμμα ανάμεσα σε συντρόφους του ίδιου ή του αντίθετου φύλου; Και αν, μ' αυτή την έννοια, το μάτι είναι σεξουαλικό όργανο, ποιο είναι το φύλο του; Υπάρχει γυναικείο βλέμμα ή μήπως μόνο ο άνδρας κοιτάζει; Αναδεικνύονται έτσι οι τρόποι με τους οποίους, στην αττική ερωτική ποίηση και ζωγραφική, εκτίθεται και υποθάλπεται η οπτική διάσταση της επιθυμίας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ 
Μετάφραση : ΒΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΛΙΑ 
Σελίδες : 318 
ISBN : 978-960-221-423-7 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2008 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση