Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
1 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ;
ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ;
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:9.13 € 
μόνο 8.22 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ;
(108069896)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΤΑ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΝΕΥΡΟΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Αν ρωτήσουμε τον πρώτο συνάνθρωπό μας που θα συναντήσουμε τυχαία να μας πει αν αισθάνεται ελεύθερος στις πράξεις του, στις αποφάσεις του, στις σκέψεις του κλπ., είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα απαντήσει καταφατικά. Ναι, αισθάνεται ελεύθερος. Και μάλιστα θα μας πει ότι δεν μπορεί να είναι διαφορετικά, αφού κάθε φορά αυτός αποφασίζει τί θα κάνει, πώς θα ρυθμίσει τη ζωή του. Αυτό το νιώθει βαθιά μέσα του, χωρίς καμιά ιδιαίτερη σκέψη. Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Είναι αυτή η αλήθεια; Ή πρόκειται μόνον για αυταπάτη, για ψευδαίσθηση;

Στο βιβλίο αυτό δεν γίνονται ιστορικές αναδρομές ούτε φιλοσοφικές αναλύσεις υψηλού επιπέδου - που άλλωστε ξεπερνούν τις ικανότητες του συγγραφέα. Αναφέρονται μονάχα, επιγραμματικά και με απλόν τρόπο έτσι που να μπορούν να γίνονται κατανοητά από τον μη ειδικό, τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγουν σήμερα η Βιολογία και ιδιαίτερα οι Νευροεπιστήμες (Επιστήμες του εγκεφάλου, Νευροψυχολογία κλπ.) -που τις τελευταίες δεκαετίες έχουν σημειώσει τεράστια πρόοδο- αναφορικά με τη σχέση τού εγκεφάλου με τον νου, με το αν η βούλησή μας είναι ελεύθερη ή όχι κλπ., και διατυπώνονται κάποιες απλές σκέψεις καθώς και προτάσεις για να βοηθηθούμε στην καθημερινή μας ζωή.

Ο συγγραφέας είναι διδάκτορας Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης και υφηγητής Κλινικής Φυσιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Go¨ttingen. Διετέλεσε ερευνητής στο Ινστιτούτο Καρολίνσκα τής Στοκχόλμης. Στα γενικότερου ενδιαφέροντος βιβλία του περιλαμβάνονται τα: Ένστικτα-Τεχνάσματα-Λογική, Ο σύγχρονος Μεσαίωνας κλπ.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΔΙΑΥΛΟΣ 
Σελίδες : 132 
ISBN : 978-960-531-270-1 
Σχήμα : 21x14 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2010 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 1
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση