Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΝΟΣ TSHIRT ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΝΟΣ TSHIRT ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:6.00 € 
μόνο 5.40 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΝΟΣ TSHIRT ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
(108068962)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΕΝΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ!

Ακολουθήστε την καθηγήτρια Διοίκησης Επιχειρήσεων Pietra Rivoli σε μια συναρπαστική περιπέτεια ανά τον κόσμο, στην οποία αποκαλύπτει την πραγματική ιστορία ενός T-shirt που κοστίζει μόλις πέντε ευρώ!

Η Rivoli εξετάζει το διεθνές εμπόριο μέσα από την ιστορία του κύκλου ζωής αυτού του απλού προϊόντος!

Η πρωτότυπη διαδρομή της ξεκινά από ένα βαμβακοχώραφο του δυτικού Τέξας, περνά από ένα κινεζικό εργοστάσιο, συνεχίζει με εμπορικές διαπραγματεύσεις στην Ουάσιγκτον, και καταλήγει σε μια αγορά μεταχειρισμένων ρούχων στην Αφρική! Αλλά η Rivoli παρουσιάζει και κάτι ακόμα… πώς επηρεάζεται η καθημερινότητα απλών ανθρώπων από αυτό που αποκαλούμε «παγκοσμιοποίηση».

Κατά ένα μέρος ταξιδιωτικό ανάγνωσμα, κατά ένα μέρος ιστορία, κατά ένα μέρος οικονομική ανάλυση, και σε συνδυασμό με ενδελεχή επιστημονική έρευνα, το πρωτότυπο αυτό βιβλίο δείχνει ότι τόσο οι επικριτές όσο και οι υμνητές της παγκοσμιοποίησης υπεραπλουστεύουν τον κόσμο του διεθνούς εμπορίου.

Μάλιστα, ενώ η συγγραφέας περίμενε ότι η ιστορία του T-Shirt θα αποκάλυπτε τα οφέλη του ελεύθερου παγκόσμιου εμπορίου, διαπίστωσε έκπληκτη πως:

  • οι ελεύθερες αγορές συνήθως δεν είναι ελεύθερες.
  • ότι ακόμα και οι πιο πιστοί υποστηρικτές του ελεύθερου εμπορίου συχνά ωφελούνται από τον περιορισμό του.
  • ότι τα «δήθεν» θύματα της παγκοσμιοποίησης αντλούν συνήθως τα μεγαλύτερα οφέλη από αυτήν.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
    Σελίδες : 416 
    ISBN : 978-960-461-176-8 
    Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
    Έτος έκδοσης : 2008 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση