Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
  • Η ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:27.90 € 
μόνο 25.11 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
(108068804)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ

Η ειδησεογραφική συνέντευξη έχει γίνει ένας σημαντικός φορέας για την παρουσίαση των ραδιοτηλεοπτικών ειδήσεων και του πολιτικού σχολιασμού, καθώς επίσης και ένας βασικός χώρος διεπαφής των θεσμών της δημοσιογραφίας και της κυβέρνησης. Αυτό το ιδιαίτερα αναγκαίο κείμενο εξετάζει τη θέση της ειδησεογραφικής συνέντευξης στην αγγλο-αμερικανική κοινωνία και μελετά την ιστορική της εξέλιξη στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Βρετανία.

Το κύριο μέρος του βιβλίου ασχολείται με τους θεμελιώδεις κανόνες και τις συμβάσεις που διαμορφώνουν τη συνομιλιακή συμπεριφορά στη σύγχρονη ειδησεογραφική συνέντευξη. Διερευνά τις συγκεκριμένες επαναλαμβανόμενες πρακτικές με τις οποίες οι δημοσιογράφοι εξισορροπούν ανταγωνιστικούς επαγγελματικούς κανόνες, οι οποίοι ενθαρρύνουν ταυτόχρονα την αντικειμενική αλλά και την πολεμική αντιμετώπιση των δημόσιων προσώπων. Επίσης, διερευνά πώς οι πολιτικοί και άλλα δημόσια πρόσωπα, όταν αντιμετωπίζουν επιθετικές ερωτήσεις, αγωνίζονται να παραμείνουν «εντός θέματος» και να ακολουθήσουν τη δική τους ατζέντα.

Μέσα από αναλύσεις πολύ γνωστών συνεντεύξεων, το βιβλίο φωτίζει την ταυτόχρονα συμβιωτική και συγκρουσιακή φύση της σχέσης μεταξύ δημοσιογράφων και δημόσιων προσώπων και αποκαλύπτει τις εντάσεις που κρύβονται κάτω από την επιφάνεια των βραδινών ειδήσεων. Αυτό το διεξοδικό και περιεκτικό βιβλίο θα αποτελέσει απαραίτητο ανάγνωσμα για φοιτητές και ερευνητές στα πεδία της κοινωνιογλωσσολογίας, των μέσων ενημέρωσης και της επικοινωνιολογίας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΤΑΚΗ 
Μετάφραση : ΣΤΑΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ 
Σελίδες : 468 
ISBN : 978-960-16-2894-3 
Σχήμα : 24x17 
Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2008 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση