Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:42.80 € 
μόνο 38.52 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
(108067564)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΘΕΣΜΟΙ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ

Αντικείμενο του βιβλίου είναι η παρουσίαση, η ανάλυση και η σύνθεση των θεμάτων που εμπίπτουν στο πεδίο των διεθνών οικονομικών σχέσεων και θεσμών. Κεντρικά θέματα του βιβλίου είναι: η παγκοσμιοποίηση της παραγωγής, οι άμεσες ξένες επενδύσεις, το διεθνές εμπόριο, οι διεθνείς νομισματικές σχέσεις, ο ρόλος των πολυεθνικών επιχειρήσεων, του έθνους-κράτους και των διεθνών οικονομικών οργανισμών στη διαδικασία παγκοσμιοποίησης της οικονομίας, τα προβλήματα ανάπτυξης και περιβάλλοντος στον παγκοσμιοποιούμενο κόσμο μας, οι εναλλακτικές μορφές οργάνωσης της οικονομίας και της κοινωνίας στην εποχή της παγκοσμιοποίησης.

Το βιβλίο πραγματεύεται τα ζητήματα και τα προβλήματα που εντάσσονται στο πεδίο των διεθνών οικονομικών σχέσεων σε άμεση σχέση με την κοινωνική, πολιτική και ιστορική τους διάσταση, έτσι ώστε να διαμορφώνεται συνεκτική εικόνα των εξεταζόμενων ζητημάτων ως τμημάτων ενός ενιαίου συνόλου. Για το λόγο αυτόν, ένα σημαντικό μέρος του βιβλίου καταλαμβάνεται, εκτός από τα θεωρητικά ζητήματα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και θεσμών, από την περιγραφή και τη διερεύνηση των πραγματικών προβλημάτων που σχετίζονται με την παγκοσμιοποίηση της οικονομίας και της κοινωνίας.

Η επιλογή αυτή στη θεματολογία του βιβλίου προτιμήθηκε, επειδή η διεθνής διάσταση της οικονομικής δραστηριότητας αποτελεί, πλέον, μέρος της καθημερινότητας με την οποία πρέπει να είμαστε εξοικειωμένοι. Το βιβλίο απευθύνεται ιδιαίτερα σε όσους σπουδάζουν, μελετούν, ερευνούν και παρακολουθούν τα θεωρητικά, μεθοδολογικά και πρακτικά ζητήματα που σχετίζονται με τις διεθνείς οικονομικές σχέσεις και τους θεσμούς.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΤΑΚΗ 
Σελίδες : 680 
ISBN : 978-960-162-668-0 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2008 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση