Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Ελληνική Λογοτεχνία
Ξένη Λογοτεχνία
Επιστημονική Φαντασία
Εφηβική Λογοτεχνία
Βιογραφίες - Μαρτυρίες
Δοκίμια
Θέατρο
Κόμικ
Ποίηση
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΤΟΜΟΣ Β
ΔΟΚΙΜΙΑ
  • ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΤΟΜΟΣ Β
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:32.03 € 
μόνο 28.83 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΤΟΜΟΣ Β
(108067429)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΠΡΟΛΟΓΟΙ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ,19ΟΣ ΚΑΙ 20ΟΣ ΑΙΩΝΑΣ. ΕΝΑΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥΣ

Με τον παρόντα τόμο ολοκληρώνεται το δίτομο έργο Ιδεολογία και Παιδική Λογοτεχνία, στο οποίο καθρεφτίζονται η ιδεολογική πορεία και εξέλιξη της παιδικής λογοτεχνίας και του παιδικού βιβλίου.

Στον πρώτο τόμο ''Έρευνα και θεωρητικές προσεγγίσεις'' καταγράφονται ιδέες, σκέψεις και απόψεις για την ελληνικότητα, την Ορθοδοξία, το Διαφωτισμό, το διδακτισμό, την ''ελληνοποίηση'', τον κοσμοπολιτισμό κ.λπ., που αντικατοπτρίζουν αρχές και αξίες της ελληνικής κοινωνίας.

Οι ''Πρόλογοι παιδικών βιβλίων'' αποτελούν αυθεντικές πηγές όπου καταγράφεται ο βαθύτερος ιδεολογικός, μορφωτικός, παιδαγωγικός και αισθητικός προσανατολισμός της εκπαίδευσης και του ελληνικού παιδικού βιβλίου κατά τους δύο τελευταίους αιώνες, τον 19ο και 20ό.

Παρέχουν ποικίλες βιβλιογραφικές αλλά και παιδαγωγικές πληροφορίες και απόψεις σχετικά με τη σημασία της ποίησης, της μουσικής, του θεάτρου, της μυθολογίας, της ηθικής, της Ιστορίας κ.λπ. στο χώρο της λογοτεχνίας για παιδιά και νέους. Για την ελληνική πραγματικότητα φαίνεται ότι κατά το παρελθόν ίσχυσε αποτελεσματικά η ρήση του Φωκυλίδη ''Παιδ' ετ' εόντα, χρεών δη καλά διδασκέμεν έργα'' και τη σφράγισε το εννοιολογικό δίπολο ''το τερπνόν μετά του ωφελίμου''.

Η δίτομη ''Ιδεολογία και παιδική λογοτεχνία'' απευθύνεται σε παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς, φοιτητές και σε όσους ενδιαφέρονται να πληροφορηθούν για τις ιδεολογικές τάσεις του ελληνικού παιδικού βιβλίου από το τέλος του 18ου αιώνα έως σήμερα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ 
Σελίδες : 397 
ISBN : 978-960-03-4728-9 
Σχήμα : 21x14 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2008 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση