Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΔΙΚΑΙΟ Α.Ε. & Ε.Π.Ε.
ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • ΔΙΚΑΙΟ Α.Ε. & Ε.Π.Ε.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 70.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΔΙΚΑΙΟ Α.Ε. & Ε.Π.Ε.
(108066921)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η απλοποίηση των διαδικασιών σύστασης των εμπορικών εταιριών αποτελούσε πάγιο αίτημα του επιχειρηματικού κόσμου. Το αίτημα αυτό ήρθε να ικανοποιήσει ο ν. 3853/2010 "Απλοποίηση διαδικασιών σύστασης εταιριών. Υπηρεσία Μιας Στάσης" και η ΚΥΑ Κ1-802/23.03.2011. Στόχος τόσο του νόμου αυτού όσο και της ΚΥΑ είναι, όλες οι επιχειρήσεις που ασκούνται με εταιρική μορφή να ιδρύονται σε ένα βήμα και μία ημέρα, με τη θέσπιση της Υπηρεσίας Μιας Στάσης. Με τον ίδιο νόμο προβλέφθηκε ακόμη η άμεση ενεργοποίηση του Γενικού Εμπορικού Μητρώου. Προς τον σκοπό αυτό ο νέος νόμος, μεταξύ άλλων, επιφέρει στο ν. 3419/2005 τις τροποποιήσεις που έκρινε αναγκαίες, προκειμένου να καταστεί το νομικό πλαίσιο λειτουργικό και άμεσα εφαρμόσιμο.

Οι παραπάνω νομοθετικές εξελίξεις, που επηρέασαν το σύνολο των εταιριών και κυρίως τις κεφαλαιουχικές εταιρίες, γέννησαν την ανάγκη της ανά χείρας έκδοσης. Με την έκδοση αυτή επιχειρείται από το συγγραφέα η ερμηνεία των νέων αυτών διατάξεων των νομοθετικών κειμένων και της ΚΥΑ, διατάξεων που, όπως ο ίδιος αναφέρει, χαρακτηρίζονται από κακότεχνη διατύπωση, διατύπωση που δημιουργεί ανασφάλεια δικαίου και συναλλαγών.

Έπειτα, και με την έκδοση αυτή, ο συγγραφέας προχώρησε σε επικαιροποίηση της νομολογίας που αναφέρεται στις κεφαλαιουχικές εταιρίες. Μιας νομολογίας που σήμερα καταπιάνεται και με σειρά ζητημάτων που τέθηκαν μετά το νόμο 3604/2007 "Αναμόρφωση - μορφοποίηση νόμου 2190/1920 περί ΑΕ", ο οποίος επέφερε την πιο ουσιαστική μέχρι σήμερα τροποποίηση στο ν. 2190/1920, λαμβάνοντας υπόψη και θεσμούς που επέβαλε η κοινωνία της πληροφορίας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΑΚΚΟΥΛΑΣ 
Σελίδες : 710 
ISBN : 978-960-445-772-4 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2012 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση