Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
MANGA
ΣΧΕΔΙΟ, ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗ & ΕΛΑΣΣΟΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ
  • MANGA
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
MANGA
(108061064)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Flexi-cover + DVD, 196 x 249 mm

Manga mania!

manga /mon-gah/ noun A type of Japanese comic book published in anthologized series, vastly popular in Japan among adults and widely influential on advertising, visual arts, and particularly the Anime film genre.

The influence of manga, a central figure in Japanese mainstream culture for decades—has begun to spread outside of Japan, making waves in the West and influencing not only comic designers, but also advertisers, filmmakers, and creative professionals in general. But why is manga so insanely popular? Why do the Japanese obsess over it, pushing weekly distribution figures into the millions? Inside this mega-guide you’l, get the skinny on the manga phenomenon and its superstars—both human and fictional, via 140 A to Z listings of the most talented and influential manga artists, from classic maestros—like Osamu Tezuka (creator of Astroboy) and Katsuhiro Otomo (creator of Akira)—to the hottest newcomers such as Reiko Okano and world famous artists like Hayao Miyazaki (creator of Princess Mononoke and Spirited Away). Each entry includes biographical and bibliographical information, descriptions of main characters, and of course plenty of examples of the artist’s finest manga spreads and covers.

Bonus DVD includes:

  • 3 interviews with cutting-edge manga artists (1 underground, 1 traditional, and 1 top artist)
  • Tokyo manga shop tour: inside Tokyo's coolest and biggest (up to 150,000 titles in one shop!)
  • 900 manga covers

    The author:
    Masanao Amano has been writing about manga art for more than 10 years. He was previously editor of the magazine Comickers and is currently the editor-in-chief of Style, a monthly magazine dedicated to the art of both Japanese and non-Japanese comics. He has also edited a special manga book for FIFA that was distributed during the World Cup in Japan in 2002. He lives and works in Tokyo.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : TASCHEN 
    Σελίδες : 564 
    ISBN : 3-8228-2591-3 
    Σχήμα : 17x24 
    Έτος έκδοσης : 2004 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση