Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Δωρεάν Παράδοση
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΙΚΡΟ-ΜΑΚΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:120.00 € 
μόνο 108.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
(108056517)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η ελληνική μετάφραση της πέμπτης έκδοσης του βιβλίου Μακροοικονομική του διάσημου καθηγητή του Massachusetts Institute of Technology Olivier Blanchard, όπου συμπυκνώνει την εικοσαετή και πλέον διδακτική του εμπειρία, αποδίδοντας και αναλύοντας ιδιαίτερα πολύπλοκες έννοιες με τρόπο εύληπτο και φιλικό προς τον αναγνώστη.

Πέραν του προσωπικού τρόπου γραφής που στην περίπτωση του Blanchard είναι πράγματι συναρπαστικός, η διάταξη και τα περιεχόμενα της ύλης αποτελούν ένα σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα για το βιβλίο αυτό. Αναλύονται με σαφήνεια οι κλασσικές μακροοικονομικές έννοιες, όπως επίσης η διάκριση ανάμεσα στη βραχυχρόνια και μακροχρόνια περίοδο, οι θεωρίες ανάπτυξης, η κάλυψη του Κεϋνσιανού υποδείγματος. Έμφαση δίνονται επίσης στις σχολές μακρο-οικονομικής σκέψης.

Επιπλέον, η νέα αναθεωρημένη έκδοση περιλαμβάνει ένα κεφάλαιο με κείμενα για τη διεθνή και την ελληνική κρίση, όπου καταδεικνύονται οι τρόποι με τους οποίους τα εργαλεία που παρουσιάζονται στο βιβλίο μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να εξηγηθεί το τι συνέβη. Ουσιαστικά, όλα τα κεφάλαια έχουν επικαιροποιηθεί με βάση τις τελευταίες οικονομικές εξελίξεις.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Χρήστος Νίκας στην εισαγωγή της ελληνικής έκδοσης, "ο Blanchard σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ριζοσπάστης οικονομολόγος. Είναι όμως από τα πιο προοδευτικά μυαλά της οικονομικής ορθοδοξίας. Εκλεκτικός, αυστηρός ως σαρκαστικά κριτικός αλλά ταυτόχρονα δίκαιος απέναντι σε όλες τις σχολές οικονομικής σκέψης".

Αντί επιλόγου, η ελληνική έκδοση περιλαμβάνει τις απόψεις του συγγραφέα για την ελληνική κρίση όπως αυτές διατυπώθηκαν τον Μάρτιο του 2012.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ 
Σελίδες : 800 
ISBN : 978-960-458-346-1 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2012 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση