Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (ΕΠΙΤΟΜΟ)
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΙΚΡΟ-ΜΑΚΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (ΕΠΙΤΟΜΟ)
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:85.00 € 
μόνο 76.50 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (ΕΠΙΤΟΜΟ)
(108056510)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Πλήρες και σύγχρονο, το βιβλίο του Hal Varian συγκαταλέγεται στα πιο επιτυχημένα εγχειρίδια στο πεδίο της Μικροοικονομικής. Η πληρότητά του οφείλεται στην ενσωμάτωση των πιο σύγχρονων απόψεων και τρόπων ανάλυσης που έχουν εμφανιστεί στη θεωρητική βιβλιογραφία. Στόχος του συγγραφέα είναι να παρουσιάσει τις μεθόδους της Μικροοικονομικής, με τρόπο που βοηθά τους φοιτητές να εφαρμόσουν μόνοι τους αυτά τα εργαλεία. Για το λόγο αυτό, στο βιβλίο δίνεται έμφαση στα βασικά εννοιολογικά θεμέλια της Μικροοικονομικής και παρέχονται συγκεκριμένα παραδείγματα εφαρμογής τους.

Στις επικαιροποιήσεις της νέας έκδοσης, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται:

  • Ένα νέο κεφάλαιο για τη μέτρηση, το οποίο περιγράφει κάποια από τα ζητήματα που ανακύπτουν στην εκτίμηση των οικονομικών σχέσεων. Η ιδέα είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές ορισμένες βασικές οικονομετρικές έννοιες και να προσπαθήσουν να γεφυρώσουν τη θεωρία του βιβλίου με τα πρακτικά προβλήματα.

  • Νέα παραδείγματα από επιχειρήσεις, όπως οι Apple, eBay, Google, Yahoo, και άλλες. Συζητούνται θέματα, όπως η συμπληρωματικότητα των iPod και iTunes, η θετική ανατροφοδότηση που σχετίζεται με εταιρείες όπως το Facebook και τα μοντέλα δημοπρασιών διαφημίσεων που χρησιμοποιούν οι Google, Microsoft και Yahoo.

  • Εκτενής συζήτηση για τα ζητήματα των μηχανισμών σχεδιασμού. Αυτό το πεδίο, το οποίο αρχικά ήταν θεωρητικό στη φύση του, έχει αποκτήσει πλέον σημαντική πρακτική σπουδαιότητα.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΡΙΤΙΚΗ 
    Μετάφραση : ΒΑΛΛΙΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΣΑΚΚΑ ΑΝΤΡΙΑΝΑ 
    Σελίδες : 1032 
    ISBN : 978-960-218-936-8 
    Σχήμα : 24x17 
    Έτος έκδοσης : 2015 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση