Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΟΜΑΔΩΝ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ
  • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΟΜΑΔΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΟΜΑΔΩΝ
(108055088)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η έννοια της ομάδας εντοπίζεται πραγματικά στη συνάρθρωση του ψυχολογικού και του κοινωνικού πεδίου. Για τον ψυχολόγο, η ομάδα είναι κυρίως το "εργαστήριο" όπου διαμορφώνονται τα στοιχεία της κοινωνικής δομής. Το βιβλίο αυτό ασχολείται με την ανάλυση της ιδιαίτερης χημείας που μετατρέπει, μέσα από την ομάδα, τις προσωπικές πράξεις σε κοινωνικά φαινόμενα.

Όλοι από τη γέννησή μας ανήκουμε σε διάφορα είδη ομάδων. Δημιουργούμε ομάδες, εντασσόμαστε σε ορισμένες και απορρίπτουμε άλλες. Για τον λόγο αυτό η ζωή των ομάδων αφορά όλους μας.

Στόχος των συγγραφέων είναι, πέρα από την προσφορά επιστημονικής γνώσης και επαγγελματικής κατάρτισης, να καταστήσουν προσιτούς στους αναγνώστες τους κυριότερους μηχανισμούς των ομάδων. Μπορεί η συμμετοχή σε ομάδα να μην απαιτεί καμία ιδιαίτερη γνώση, όμως ο συντονισμός της δεν μπορεί να στηρίζεται σε αυτοσχεδιασμούς. Προσεγγίζονται λοιπόν, με την εργασία αυτή, βασικές επιστημονικές εμπειρίες και αρχές που πρέπει να κατευθύνουν τον συντονισμό μιας ομάδας.

Ύστερα από μια σύντομη αναδρομή στη ιστορία των ιδεών, που έχουν επηρεάσει τις σύγχρονες έρευνες, γίνεται αναφορά στους ρόλους της απαρτίωσης και της διαφοροποίησης της ομάδας. Εξετάζονται ακόμη η συγκίνηση και το συναίσθημα ως αποτελέσματα σχέσεων που το άτομο εξυφαίνει με την ομάδα, η επιρροή και η επικοινωνία των μελών της, η διαδικασία λήψης αποφάσεων και τα στάδια εξέλιξης μιας ομάδας.

Το συγκεκριμένο βιβλίο, έχοντας ενσωματώσει τις πιο πρόσφατες εργασίες, συνιστά μια εισαγωγή στις θεωρητικές και πρακτικές πλευρές της ψυχολογίας ομάδων, ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα τόσο για τους ειδικούς, όσο και για τους απλούς αναγνώστες.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΑΒΒΑΛΑΣ 
Μετάφραση : ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ 
ISBN : 960-460-194-6 
Σχήμα : 14x21 
Σειρά : ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ 
Έτος έκδοσης : 1997 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση