Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΟΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ VAN ABBE
ΤΕΧΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ
  • ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΟΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ VAN ABBE
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:18.89 € 
μόνο 17.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΟΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ VAN ABBE
(108049922)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο κατάλογος αυτός, συνέκδοση των εκδόσεων Αγρα με την Γκαλερί Bernier-Eliades, εκδόθηκε με την ευκαιρία της έκθεσης "'συνομιλία'; Τελευταία αποκτήματα του μουσείου Van Abbe" που πραγματοποιήθηκε στο "Εργοστάσιο" της Σχολής Καλών Τεχνών στην Αθήνα από 18 Ιανουαρίου έως 10 Μαρτίου 2002.

Το σχεδιασμό της έκθεσης ανέλαβε ο Jan Debbaut, διευθυντής του ολλανδικού Μουσείου Van Abbe στο Αιντχόβεν, ο οποίος υπογράφει και τα περισσότερα κείμενα του καταλόγου. Την επιμέλεια του καταλόγου είχε ο Νίκος Δασκαλοθανάσης.

Από τη συλλογή του Μουσείου Van Abbe, που από το 1936 έως σήμερα απέκτησε μία από τις σημαντικότερες συλλογές μοντέρνας και σύγχρονης τέχνης και συγκαταλέγεται επάξια ανάμεσα στα σπουδαιότερα μουσεία του κόσμου, παρουσιάστηκαν στην έκθεση και περιλαμβάνονται στον παρόντα κατάλογο 50 περίπου έργα 30 Ευρωπαίων και Αμερικανών καλλιτεχνών : Eija-Liisa Ahtila, Miroslaw Balka, Fiona Banner, Jean-Marc Bustamante, Tony Cragg, Rene Daniels, Thierry de Cordier, Douglas Gordon, Rodney Graham, Pierre Huyghe, Cristina Iglesias, Mike Kelly, Niek Kemps, Suchan Kinoshita, Harald Klingelholler, Mark Manders, Allan McCollum, Aernout Mik & Marjoleine Boonstra, Reinhard Mucha, Juan Munoz, Michael Raedecker, Juliao Sarmento, Thomas Schutte, Jan Vercruysse, Didier Vermeiren, Marijke van Warderdam, Rachel Whiteread. Η ελληνική συμμετοχή υπογράφεται από τους Γιώργο Λάππα, Νίκο Μαυρίδη, Γιώργο Χατζημιχάλη.

Ο κατάλογος περιλαμβάνει επίσης παρουσίαση, βιογραφικά σημειώματα και κατάλογο εκθέσεων των 30 καλλιτεχνών.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΑΓΡΑ 
Μετάφραση : ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ 
Σελίδες : 134 
ISBN : 960-325-423-1 
Σχήμα : 21x29 
Έτος έκδοσης : 2002 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση