Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΝΤΥΘΕΙΤΕ ΟΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΤΕ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ
  • ΝΤΥΘΕΙΤΕ ΟΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΤΕ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:14.29 € 
μόνο 12.86 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΝΤΥΘΕΙΤΕ ΟΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΤΕ
(108046985)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΣ ΕΠΙΛΟΓΩΝ

Οι συγγραφείς διατυπώνουν τις απόψεις τους σχετικά με το «πάθος για το ντύσιμο» μιας μεγάλης ηλικιακής κατηγορίας που γεννήθηκε μέσα στο βασίλειο της μόδας και της εξωτερικής εμφάνισης. Παρουσιάζουν και αναλύουν ιστορίες στις οποίες πρωταγωνιστούν πρόσωπα καθημερινά και οικεία: μανιώδεις αγοράστριες, έφηβοι «θύματα» της μόδας, άντρες που ντύνονται πάντα στα μαύρα ή άλλοι που επιλέγουν ρούχα για τις γυναίκες τους...

Η ενδιαφέρουσα προσέγγιση του θέματος, κατά βάση ψυχαναλυτική, χαρτογραφεί τις σχέσεις μας με τους άλλους, την αγάπη, την επιθυμία, το φθόνο, την αντιπαλότητα, την αφοσίωση, την προδοσία.

Ξεκινώντας από την παιδική ηλικία, όταν το γούστο και η επιλογή ρούχων υπαγορεύονται από τη μητέρα ανάλογα με τη δική της αισθητική, τα όνειρα και τις απογοητεύσεις της, το βιβλίο διανύει τις αναπόφευκτες αλλαγές που σημειώνονται στην ενήλικη ζωή, με όχημα τις ενδυματολογικές μεταστροφές. Ο ρόλος που αποδίδει η οικογένεια στο παιδί το καθοδηγεί στις μετέπειτα επιλογές του για την εξωτερική του εμφάνιση: αν νιώθει άβολα για το σώμα του, κρύβεται? αν θέλει να τραβήξει την προσοχή, το επιδιώκει.

Γιατί το ντύσιμο είναι επιλογή προσωπική και ταυτόχρονα προέκταση του υπερεγώ: το ρούχο, αυτό το δεύτερο δέρμα, αντανακλά την ταυτότητά μας, αποκαλύπτοντας τις πολύ προσωπικές και ανομολόγητες επιθυμίες μας. Το βέβαιο πάντως είναι ότι μας χαρίζει μια μικρή μεταμόρφωση.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΡΙΤΙΚΗ 
Μετάφραση : ΦΛΕΓΚΑ ΚΥΒΕΛΗ 
Σελίδες : 180 
ISBN : 960-218-500-7 
Σχήμα : 14x21 
Σειρά : ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2007 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση