\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
MARKETING (4Η ΕΚΔΟΣΗ)
(108038595)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Πρόκειται για συλλογικό έργο 35 διακεκριμένων επιστημόνων του χώρου. Οι εργασίες τους είναι ομαδοποιημένες, θεματικά σε 5 μέρη: Το 1ο μέρος αναφέρεται στην ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ. Εξετάζονται τα συστήματα πληροφόρησης και η βάση δεδομένων του μάρκετινγκ, η ανάλυση του περιβάλλοντος και του ανταγωνισμού και το διεθνές περιβάλλον του μάρκετινγκ. Το 2ο μέρος ασχολείται με την οργάνωση και την επίτευξη αποτελεσματικού μάρκετινγκ. Αναλύονται η λειτουργία και η οργάνωσή του, οι προσλήψεις και η εκπαίδευση του προσωπικού, η διαχείριση πωλήσεων και εμπορικών σημάτων και οι χρηματοοικονομικές προσεγγίσεις του μάρκετινγκ. Το 3ο μέρος αναφέρεται στη δημιουργία ενός προϊόντος και περιλαμβάνει την κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή, το ρόλο της έρευνας στο διεθνές μάρκετινγκ, το σχεδιασμό του προϊόντος, τη συσκευασία και την τιμολόγηση σαν εργαλεία του μάρκετινγκ και την ανάπτυξη και προώθηση καταναλωτικών βιομηχανικών προϊόντων και υπηρεσιών. Το 4ο μέρος ασχολείται με τη διανομή του προϊόντος και περιλαμβάνει τη διανομή υλικών και λογιστική διαχείριση, τη λιανική πώληση, τη διανομή πόρτα - πόρτα, τους πράκτορες και την επαφή με τις αγορές του εξωτερικού. Το 5ο μέρος αναφέρεται στην εφαρμογή του μάρκετινγκ. Εξετάζονται η τμηματοποίηση της αγοράς, διαφήμιση, προώθηση πωλήσεων, άμεσο ταχυδρομείο, τηλεφωνικό μάρκετινγκ, franchise, εκθέσεις, εξυπηρέτηση πελατών και νομικό πλαίσιο. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|