\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΣΗ
(108037728)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Το βιβλίο διαιρείται σε 8 κεφάλαια, στα οποία εξετάζονται τα εξής θέματα: Η ψυχαγωγία και η άθληση στο ξενοδοχείο, πώς λειτουργεί το πλαίσιο στήριξης της ξενοδοχειακής ψυχαγωγίας και άθλησης, η ψυχαγωγία και η άθληση στα Hotel Clubs, τα εργαλεία της ξενοδοχειακής ψυχαγωγίας, διακρίσεις της εμψύχωσης, ιεραρχία ικανότητες επικοινωνιακός ρόλος των εμψυχωτών, ομάδες πελατών στην ξενοδοχειακή animation και άλλα. Παρουσιάζονται αρκετά προγράμματα, μαθήματα, παιχνίδια και δραστηριότητες που μπορεί να προσφέρει στους πελάτες του το Hotel Club. Τέλος εξετάζονται και ειδικά θέματα που αφορούν στην animation, όπως τα παιδιά, οι υπερήλικες, τα κρουαζιερόπλοια, τα συνέδρια, η ελληνική πραγματικότητα σ’ αυτόν τον τομέα και άλλα. Αν και το θέμα της Αθλησης των Ξενοδοχειακών πελατών τα τελευταία χρόνια απασχολεί τα Τ.Ε.Φ.Α.Α. σαν διδακτικό αντικείμενο, τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο, δεν λειτουργεί ακόμη στη χώρα μας Σχολή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με αντικείμενο την Ξενοδοχειακή Ψυχαγωγία και Αθληση. Γι’ αυτό τα ελληνικά ξενοδοχεία προσπαθούν να καλύψουν τις ανάγκες τους σε ξενοδοχειακούς εμψυχωτές με ημι-ειδικευμένους αλλοδαπούς, γεγονός που καθιστά το βιβλίο αυτό απαραίτητο σε φοιτητές Τ.Ε.Φ.Α.Α., σχολών Τουριστικών Επαγγελμάτων και σε όσους ενδιαφέρονται για την ομαδική ψυχαγωγία είτε σε επαγγελματικό είτε σε ερασιτεχνικό επίπεδο. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|