\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ
(108037119)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Στο πλαίσιο του διαρκώς εντεινόμενου ανταγωνισμού της αγοράς, η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι καθοριστική για την πορεία μιας εταιρείας. Το 1977 η Apple παρ' ολίγο να χρεοκοπήσει. Το 2001, η Nike έχασε εκατό εκατομμύρια δολάρια, ενώ την ίδια χρονιά η Cisco σπατάλησε δύο δισεκατομμύρια (!). Οι παραπάνω αποτυχίες ήταν αποτέλεσμα άστοχης επιλογής -και εφαρμογής- τρόπων παράδοσης προϊόντων στους καταναλωτές. Πρόκειται για ένα «παιχνίδι» στο οποίο διακυβεύονται πάρα πολλά και ένα στέλεχος δεν έχει πλέον την πολυτέλεια να επιλέξει αν θα εμπλακεί σε αυτό ή όχι. Από τη στιγμή που μια εταιρεία ασχολείται με ένα υλικό προϊόν, η εφοδιαστική αλυσίδα είναι ένα θέμα που αφορά κάθε στέλεχός της. Το βιβλίο αυτό πραγματοποιεί μια ολοκληρωμένη θεωρητική προσέγγιση του αντικειμένου, προκειμένου να το κατανοήσει πλήρως ο αναγνώστης. Παράλληλα όμως προσφέρει πρακτικά και εφαρμόσιμα εργαλεία που θα καταρτίσουν ένα στέλεχος, για να μπορεί να παίρνει τις σωστές αποφάσεις, να σχεδιάζει και να υλοποιεί την καλύτερη δυνατή εφοδιαστική αλυσίδα, ανάλογα με τη φύση και τις ιδιαιτερότητες της εταιρείας του. Η θεματολογία του βιβλίου περιλαμβάνει: ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|