\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑΣ
(108033428)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Η επίκαιρη πολυπολιτισμικότητα - με την έννοια ενός συνόλου διαδικασιών που διαμορφώνουν κεντρικά χαρακτηριστικά του κοινωνικού χώρου και των σχέσεών του, όπως αυτά του πλουραλισμού των τρόπων ζωής, του πολλαπλασιασμού των γνώσεων, αλλά και των κοινωνικών διακρίσεων και ανισοτήτων - δημιούργησε νέες προϋποθέσεις εκκοινωνισμού του μαθητικού πληθυσμού. Έτσι, καθίσταται αναγκαίος ο αναστοχασμός μιας σειράς αυτονόητων παραδοχών σχετικά με τις κανονικότητες (π.χ. απόλυτη πολιτισμική και γλωσσική ομοιογένεια) οι οποίες καθορίζουν τους στόχους της αγωγής και τις παιδαγωγικές πρακτικές του σχολείου. Οι βασικές παιδαγωγικές προκλήσεις που εμπεριέχει το επίκαιρο πολυπολιτισμικό κοινωνικό περιβάλλον μπορούν να συνοψιστούν, εν είδει ερωτημάτων ως εξής: Σε ποιες παιδαγωγικές κατηγορίες θα στηριχτεί η ανάλυση και η ερμηνεία των νέων κοινωνικών δεδομένων; Πώς θα διασφαλίσουμε ουσιαστικά ίσες ευκαιρίες σε όλους τους μαθητές σε συνθήκες πολιτισμικής πολυμορφίας; Μπορεί το σχολείο να παραμείνει μονογλωσσικό σε ένα κατεξοχήν πολυγλωσσικό κοινωνικό περιβάλλον; Μπορεί το σχολείο να είναι λειτουργικό σε σχέση με το μέλλον και τις μελλοντικές προσδοκίες των σημερινών μαθητών, αν δεν συμπεριλάβει στο κοινωνικό πλαίσιο αναφοράς του και εξελίξεις που λαμβάνουν χώρα πέρα από τα όρια του εθνικού κράτους; Σε ένα περιβάλλον κατεξοχήν πλουραλιστικό θα επιμείνει το σχολείο απλά στην παθητική εσωτερίκευση πολιτισμικών κανόνων εκ μέρους των μαθητών, ή θα εστιάσει στην οικοδόμηση γνώσεων αντίστοιχων της αναγκαιότητας για δίκαιη συγκρότηση των κοινωνικών σχέσεων; Υπό ποιους όρους και στο πλαίσιο ποιων στόχων θα αναγνωριστούν οι "πολιτισμικές διαφορές" των μεταναστών; Θα στηρίξουμε την ανάπτυξη των ιδιαίτερων πολιτισμικών ταυτοτήτων των μαθητών, ή θα επικεντρώσουμε τις προσπάθειές μας στη διαμόρφωση μιας κοινής για όλους τους μαθητές διαπολιτισμικής ταυτότητας; Πώς μπορεί το σχολείο να ανταποκριθεί πρακτικά στις νέες ανάγκες και στα νέα ενδιαφέροντα μάθησης των μαθητών του; Τα παραπάνω ερωτήματα συνθέτουν το πλαίσιο αναφοράς των εργασιών του παρόντος τόμου. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|