Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΧΑΟΣ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ MANAGEMENT
  • ΧΑΟΣ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:32.03 € 
μόνο 28.83 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΧΑΟΣ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
(108032949)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Οι Θεωρίες του Χάους και της Πολυπλοκότητας έχουν αρχίσει να αλλάζουν τον τρόπο σκέψης σε πολλά επιστημονικά πεδία τόσο των φυσικών όσο και των κοινωνικών επιστημών. Στο πεδίο της Διοίκησης Επιχειρήσεων ιδιαίτερα, η αλλαγή στο λεξιλόγιο με το οποίο περιγράφουμε την οργάνωση και διοίκηση είναι εντυπωσιακή: η επιχείρηση δεν θεωρείται πλέον ως μια ιεραρχική, άκαμπτη, άνωθεν επιβαλλόμενη δομή, αλλά ως μια αναδυόμενη, αυτο-οργανούμενη τάξη.

Το Χάος, πολυπλοκότητα και μάνατζμεντ είναι ο πλέον περιεκτικός και συγχρόνως εξόχως απλός οδηγός στις Θεωρίες της Πολυπλοκότητας και του Xάους με εφαρμογή στη διοίκηση επιχειρήσεων. Ο Μπάτραμ, σύμβουλος σε θέματα οργανωσιακής μάθησης στο Διοικητικό Συμβούλιο Τοπικής Αυτοδιοίκησης της M. Βρετανίας, καταφέρνει με τρόπο φιλικό να εισαγάγει τον αναγνώστη στις έννοιες του χάους, των πολύπλοκων προσαρμοστικών συστημάτων, της αυτοποίησης κ.λπ., και να καταδείξει τους τρόπους με τους οποίους οι έννοιες αυτές μας βοηθούν να ξανασκεφτούμε τις βασικές παραμέτρους λειτουργίας των επιχειρήσεων.

Το βιβλίο βρίθει από εικονίδια, διαγράμματα και συγκεκριμένες εφαρμογές των θεωριών της πολυπλοκότητας και του χάους, γεγονός που το καθιστά άκρως εύχρηστο και φιλικό. Πρόκειται για έναν πραγματικά ριζοσπαστικό νέο τρόπο σκέψης, ο οποίος ανατρέπει πολλές παραδοσιακές αντιλήψεις για τις έννοιες της οργάνωσης και διοίκησης. Μετά την ανάγνωση του βιβλίου, ο αναγνώστης αισθάνεται πόσο ρευστές είναι οι περίφημες οργανωτικές δομές και πόσο, κατά συνέπεια, γεμάτος από δυνατότητες για δημιουργική δράση ο κόσμος.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ 
Μετάφραση : ΣΑΒΒΟΥΛΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ 
Σελίδες : 327 
ISBN : 960-03-2798-Χ 
Σειρά : ΔΙΟΙΚΗΣΗ 
Έτος έκδοσης : 2000 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση