Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:25.00 € 
μόνο 22.50 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
(108032703)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Οι επιχειρήσεις παροχής ταξιδιωτικών και τουριστικών υπηρεσιών σε όλο τον κόσμο αποτελούν έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους επιχειρηματικούς τομείς. Το βιβλίο αυτό εξετάζει τις οικονομικές αρχές που ισχύουν σε αυτούς τους κλάδους δραστηριοτήτων και τις αγορές των πελατών τους - των τουριστών.

Προσδιορίζει ξεκάθαρα τους ειδικούς παράγοντες στον τομέα του τουρισμού, οι οποίοι τον κάνουν να ξεχωρίζει ως προς την ανάλυση των οικονομικών μεγεθών από τις άλλες δραστηριότητες.

Στο πρώτο μέρος του βιβλίου δίνεται έμφαση στις αρχές και τα θέματα της μικροοικονομικής, ιδιαίτερα όσον αφορά τις μετακινήσεις και τη στέγαση, αφού από εκεί πηγάζει ο κύριος όγκος των πληρωμών. Το δεύτερο μέρος περνάει στο μακροοικονομικό επίπεδο, και εξετάζει το ρόλο του τουρισμού στις εθνικές οικονομίες και τις διεθνείς συναλλαγές των περισσότερων κρατών.

Μερικά από τα κύρια χαρακτηριστικά του βιβλίου είναι τα εξής:

  • Περιλαμβάνει ενημερωμένα οικονομικά στατιστικά στοιχεία για τον τουρισμό και παρουσιάζει τις αλλαγές στα εμπορικά και τα πολιτικά μοντέλα μέχρι σήμερα.
  • Ενσωματώνει τις τρέχουσες αντιλήψεις (και παρέχει τις κατάλληλες αναφορές) που επικρατούν στις πρόσφατες έρευνες σχετικά με τα οικονομικά του τουρισμού.
  • Εξετάζει περαιτέρω ορισμένα ειδικά θέματα και την επικέντρωση σε διάφορους τομείς της τουριστικής βιομηχανίας.
  • Περιλαμβάνει έναν αριθμό περιπτωσιολογικών μελετών, με ερωτήσεις και θέματα προς συζήτηση, για την πρακτική θεώρηση της ύλης που παρουσιάζεται στο κείμενο.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
    Σελίδες : 376 
    ISBN : 960-209-512-1 
    Έτος έκδοσης : 2002 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση