Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:13.00 € 
μόνο 11.70 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
(108032688)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ MARKETING

Σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικές προώθησης και πώλησης προϊόντων, σε ένα βιβλίο καλογραμμένο, και απόλυτα κατανοητό, που δεν περιορίζεται απλώς στην παράθεση αριθμητικών και οικονομικών στοιχείων.

Το βιβλίο Τέχνη της Λιανικής Πώλησης είναι χωρισμένο σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος, με τίτλο ''Τεχνικές ανάπτυξης'', παραθέτει μεθόδους προσέγγισης και επικοινωνίας, παρουσίασης των προϊόντων, αντιμετώπισης των πιθανών αντιρρήσεων των πελατών, καθώς και των απαραίτητων ενεργειών στις οποίες θα πρέπει να προβεί ο πωλητής και μετά την πώληση. Το δεύτερο μέρος, ''Αποτελεσματικά σχέδια μάρκετινγκ'', παρουσιάζει τις βασικές έννοιες και μεθόδους για το στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης, τακτικές για τον προσδιορισμό των τιμών των προϊόντων, καθώς και τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν από πιθανές συνεργασίες μεταξύ επιχειρήσεων.

Το βιβλίο Τέχνη της Λιανικής Πώλησης αποτελεί έναν οδηγό συμπεριφοράς και τακτικής για κάθε πωλητή, στέλεχος μάρκετινγκ, ή επιχειρηματία που σέβεται τον εαυτό του αλλά και τους πελάτες του. Δείχνει στον αναγνώστη ότι αποκλειστικός σκοπός του πωλητή δεν πρέπει να είναι πώς θα ''τουμπάρει'' τον πελάτη του για να αποκομίσει ο ίδιος κάποιο πρόσκαιρο κέρδος, αλλά πώς θα δημιουργήσει μια εποικοδομητική σχέση από την οποία θα επωφεληθούν και οι δύο.

Αλλωστε όπως υποστηρίζει και ο ίδιος ο συγγραφέας του βιβλίου,''Από την Oxford street μέχρι την Αιόλου, την Ερμού ή την Τσιμισκή, η λιανική πώληση είναι Τέχνη που σε αφήνει να ανακαλύψεις τη χάρη της, είναι Τεχνική που σε αφήνει να αποκαλύψεις τα μυστικά της''.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
Σελίδες : 160 
ISBN : 960-209-604-7 
Έτος έκδοσης : 2002 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση