Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
  • Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 34.73 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
(108032659)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η μελέτη πραγματεύεται την πληροφόρηση που οφείλουν να παρέχουν οι εταιρίες οι οποίες διαθέτουν τίτλους τους στο επενδυτικό κοινό, τόσο κατά το στάδιο της έκδοσης και εισαγωγής στο Χρηματιστήριο των τίτλων αυτών (αρχική πληροφόρηση), όσο και μετέπειτα, τακτικά και έκτακτα, για όσο διάστημα οι τίτλοι παραμένουν εισηγμένοι στο Χρηματιστήριο (διαρκής πληροφόρηση).

Η υποχρέωση παροχής πλήρους και ακριβούς πληροφόρησης από τις εταιρίες που διαθέτουν τίτλους τους στο κοινό καθιερώθηκε με τρόπο συστηματικό για πρώτη φορά στις ΗΠΑ, αμέσως μετά και ως απάντηση στο χρηματιστηριακό κραχ του 1929. Πρόσφατα, το ζήτημα επανήλθε με οξύτητα στην επικαιρότητα με την αποκάλυψη τεράστιων οικονομικών και λογιστικών σκανδάλων σε εταιρίες - κολοσσούς όπως η Enron και η WorldCom, σκάνδαλα που συντάραξαν τις διεθνείς κεφαλαιαγορές και εξανέμισαν τις οικονομίες εκατομμυρίων επενδυτών.

Το ζήτημα βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και του Έλληνα νομοθέτη. Πρόσφατες νομοθετικές πρωτοβουλίες όπως η υπ' αριθμ. 5/204/14.11.2000 Απόφαση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς που θεσπίζει κανόνες συμπεριφοράς των εισηγμένων εταιριών, ο Ν. 2992/2002 περί Διεθνών Λογιστικών Προτύπων (IAS) και ο Ν. 3016/2002 για την εταιρική διακυβέρνηση έχουν κοινό στόχο τη διασφάλιση έγκαιρης και ακριβούς πληροφόρησης στου επενδυτικού κοινού από τις εισηγμένες εταιρίες.

Ο συγγραφέας αναλύει το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο στο δίκαιο της Ελλάδας, των ΗΠΑ και της Μεγάλης Βρετανίας. Εξετάζονται οι τελευταίες προσπάθειες του νομοθέτη, ιδίως στις ΗΠΑ και τη Μεγάλη Βρετανία, να επαναπροσδιορισθούν οι έννοιες όρων όπως η "προσφορά" ή η "πρόσκληση", στο σημερινό χρηματοοικονομικό περιβάλλον, όπου το Internet είναι ή τείνει να γίνει το βασικό μέσο διάχυσης πληροφοριών, προσφοράς τίτλων και σύναψης συναλλαγών.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΑΚΚΟΥΛΑΣ 
Σελίδες : 362 
ISBN : 960-301-644-6 
Σχήμα : 17x24 
Έτος έκδοσης : 2002 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση