Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
HARVARD BUSINESS REVIEW ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΣΚΕΨΗ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ MANAGEMENT
  • HARVARD BUSINESS REVIEW ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΣΚΕΨΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
HARVARD BUSINESS REVIEW ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΣΚΕΨΗ
(108032472)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η δημιουργικότητα και οι καινοτομίες είναι τα μυστικά του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, αλλά παρόλα αυτά, πολλοί οργανισμοί θεωρούν την έμπνευση ως ένα φαινόμενο ασύλληπτο, το οποίο είναι δύσκολο να ελεγχθεί αποτελεσματικά και να αποδώσει. Όμως υπάρχουν δοκιμασμένες στρατηγικές για τη στήριξη και τη διαχείριση της δημιουργικότητας.

Στο βιβλίο Harvard Business Review για την Πρωτοποριακή Σκέψη έχουν συγκεντρωθεί μερικά από τα καλύτερα άρθρα με θέμα την οργάνωση για τις καινοτομίες. Η συλλογή αυτή επισημαίνει κορυφαίες ιδέες για την ενσωμάτωση της δύναμης της δημιουργικότητας στη στρατηγική αντίληψη των επιχειρήσεων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

  • Πώς να στραγγαλίσετε τη δημιουργικότητα
    Teresa Μ. Amabile
  • Υποκινήστε τις καινοτομίες μέσω του σχεδιασμού σύμφωνα με την παρατήρηση
    Dorothy Leonard και Jeffrey F. Rayport
  • Βοηθήστε να λειτουργήσει ολόκληρος ο εγκέφαλος της εταιρείας σας
    Dorothy Leonard και Susaan Straus
  • Η μέθοδος διαχείρισης της δημιουργικότητας κατά την άποψη κάποιου σκηνοθέτη κινηματογραφικών ταινιών
    Eileen Morley και Andrew Silver
  • Τι στραγγαλίζει τη δημιουργικότητα στην CoolBurst;
    Suzy Wetlaufer
  • Η επιστήμη των καινοτομιών
    Peter F. Drucker
  • Το ερμηνευτικό μάνατζμεντ: Τι μπορούν να μάθουν οι μάνατζερ από το σχεδιασμό
    Richard K. Lester, Michael J. Piore και Kamal M. Malek
  • Πολύτιμες καινοτομίες: Η στρατηγική λογική της μεγάλης ανάπτυξης
    W.Chan και Renee Mauborgne.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
    Σελίδες : 248 
    ISBN : 960-209-571-7 
    Σειρά : HARVARD BUSINESS REVIEW 
    Έτος έκδοσης : 2003 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση