Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
(108029629)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η Διοίκηση του Μάρκετινγκ έχει ως αντικείμενο τη λύση σύνθετων και ποιοτικών προβλημάτων, τα οποία δεν αντιμετωπίζονται μόνο με τα χρησιμοποιούμενα μέσα του Μάρκετινγκ, αλλά συνολικά στο πλαίσιο μιας αναλυτικής -δημιουργικής πράξης, στηρίγματα της οποίας είναι:

  • Η Οργάνωση
  • Ο Σχεδιασμός
  • Η Στρατηγική
  • Οι στόχοι

    Στο επίκεντρο της θεωρίας του Μάρκετινγκ, συχνά όμως και της πράξης, επικρατεί συνήθως η ανάλυση των μέσων του Μάρκετινγκ, ενώ παραμελούνται οι στόχοι, η βασική κατευθυντήρια δύναμη των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και κατά προέκταση της λήψης απόφασης στη Διοίκηση Μάρκετινγκ. Αυτό το κενό επιδιώκει να καλύψει αυτή η μελέτη στο επίκεντρο της οποίας βρίσκονται οι στόχοι. Σκέψεις και συμπεράσματα στηρίζονται σε προσωπικές εμπειρίες μου σε διαφορετικούς κλάδους της ελληνικής και ξένης αγοράς.

    Πρόθεση αυτής της μελέτης είναι να αποτελέσει:

  • Ένα συμπυκνωμένο πλαίσιο διδασκαλίας, ιδιαίτερα για τους φοιτητές/σπουδαστές του Μάρκετινγκ, οι οποίοι διαθέτουν ήδη γνώσεις σχετικά με τα κλασικά μέσα του Μάρκετινγκ. Επιπλέον:
  • Να δώσει κίνητρα για περαιτέρω διεύρυνση του προσφερόμενου επιπέδου και τα ερεθίσματα γα μια εποικοδομητική αντιπαράθεση με τον διδάσκοντα κατά τη διάρκεια της ανάλυσης του μαθήματος.
  • Ένα οδηγό -βοήθημα για τα στελέχη των επιχειρήσεων και οργανισμών, τα οποία έχουν την ευθύνη για την επεξεργασία ή και την υλοποίηση της πολιτικής του Μάρκετινγκ.

    Επιδίωξη είναι τέλος:

  • Να συμβάλει αποτελεσματικά στην περαιτέρω εξέλιξη της διοικητικής επιστήμης στο Μάρκετινγκ με την αναζήτηση νέων μεθοδολογικών προεκτάσεων και τη διατύπωση κατευθυντήριων σχεδιασμών, οι οποίο όμως δεν αποβάλλουν τον πρακτικό τους προσανατολισμό.
  • Να ενισχύσει την "επικοινωνία" ανάμεσα στη θεωρητική ανάλυση και την πρακτική μεθοδολογία.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ 
    Σελίδες : 226 
    ISBN : 978-960-6759-67-3 
    Σχήμα : 17Χ24 
    Έτος έκδοσης : 2011 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση