Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΟΤΑΝ Η ΜΑΤΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΚΑΠΝΟ
ΛΕΥΚΩΜΑ
  • ΟΤΑΝ Η ΜΑΤΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΚΑΠΝΟ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:26.50 € 
μόνο 21.20 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΟΤΑΝ Η ΜΑΤΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΚΑΠΝΟ
(108027739)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κάθε απάντησης προηγείται μία ερώτηση.
Στο θέμα του καπνίσματος έχουμε απαντήσεις, απόψεις, στάση χωρίς να έχουν προηγηθεί ερωτήσεις, απορίες, αμφιβολία.

  • Προσωπική συνήθεια, λοιπόν, ή κοινωνικό φαινόμενο;
  • Ως συνήθεια, είμαστε βέβαιοι ότι την αποκτούμε με ελεύθερη επιλογή;
    Αν ναι γιατί, αφού μας προειδοποιούν ότι μας βλάπτει;
    Και αν όχι, ποιοι και πώς παρεμβαίνουν στην ελεύθερη βούλησή μας;
  • Ως κοινωνικό φαινόμενο πώς και γιατί διαπερνά τα σύνορα του χρόνου, της εθνικότητας, του θρησκεύματος, των οικονομικών και κοινωνικών τάξεων, της ηλικίας και μετατρέπεται σε κοινή ανθρώπινη «γλώσσα»;
  • Τι είναι αυτό που εθίζεται στο κάπνισμα; Ο οργανισμός, το χέρι ή μήπως το μάτι, η σκέψη και το συναίσθημα;
  • Είναι το πακέτο περίβλημα ή έμβλημα του περιεχομένου του;
  • Θα κάπνιζαν οι καπνιστές... αν δεν έβλεπαν;

    Σε αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα αποπειράται να δώσει απαντήσεις το βιβλίο «Όταν η ματιά συνάντησε τον καπνό. Μικρή «ερωτική» πραγματεία περί των παραδόξων του καπνίσματος για καπνομάχους και καπνολάτρες» της Ντίκης Μακαρίου. Η πολυετής δημοσιογραφική ενασχόληση της συγγραφέως με την εικόνα και η πανεπιστημιακή έρευνα σχετικά με την επιρροή των προτύπων στο συνειδητό και ασυνείδητο νου μας καθώς και η εικονογραφημένη έκδοση μετατρέπουν το βιβλίο σε παιχνίδι επικοινωνίας με τον αναγνώστη.
    Είναι ένα albumaudiovisual, «οπτικοακουστικό», καθώς σε αυτό το παιχνίδι παίρνει σιγά σιγά μέρος και αρχίζει να ακούγεται και η εσωτερική φωνή κάθε αναγνώστη.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΕΔΡΟΣ 
    Σελίδες : 230 
    ISBN : 960-04-2880-8 
    Σχήμα : 21Χ23 
    Έτος έκδοσης : 2006 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση