Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Παιδική Λογοτεχνία
Παραμύθια
Εκπαιδευτικά
Βιβλία Δραστηριοτήτων
Προσχολικά
Διάφορα
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΑ
  • ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:12.23 € 
μόνο 9.78 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
(108026655)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η ελεύθερη σκέψη του ανθρώπου εμφανίζεται στην αρχή του δεύτερου χρόνου της ζωής του. 'Αμα του δείξεις ένα αντικείμενο και μετά το κρύψεις, θα θελήσει να το βρει, κατά τον Piaget. Το αντικείμενο υπάρχει και όταν αυτό δεν είναι πια ορατό. Τα παιδιά από πολύ μικρά ζητούν να μάθουν. Κάθε μέρα έρχονται σε επαφή με τον εξωτερικό κόσμο, που δεν περιορίζεται πια στο οικογενειακό τους περιβάλλον. Έτσι, μια μεγάλη σειρά από ερωτήματα τα απασχολούν. Τα παιδιά θέλουν να καταλάβουν την αληθινή ζωή, και δεν είναι δύσκολο να βρούμε ως ποιο σημείο πρέπει να τα βοηθήσουμε να την ανακαλύψουν. Τα παιδιά με τις ερωτήσεις τους μας καθοδηγούν. Εμείς πρέπει να ανοίγουμε δρόμους στη συνεχή αναζήτησή τους και όχι να προσφέρουμε φανταστικές λύσεις, που στερούν από αυτά κάθε προβληματισμό.

Στις Μικρές ιστορίες τα ζώα ζουν τις διάφορες καταστάσεις: ρωτούν, συζητούν κι έτσι μαθαίνουν με αυτενέργεια. Τα θέματα ξεκινούν από απλές βασικές έννοιες, όπως αριθμοί, χρώματα, προχωρούν σε έννοιες ποιότητας και φυσικών καταστάσεων, και καταλήγουν σε γενικότερα κοινωνικά θέματα.

Ο Νικόλας (5 χρονών) και η Χριστίνα (4 χρονών) έφτιαξαν την πρώτη ιστορία και μαζί με τους φίλους τους εικονογράφησαν το βιβλίο. Αργότερα ήρθαν κοντά μας η Χριστιάνα (3,5 χρονών) και η Ειρήνη (2,5 χρονών) και έφτιαξαν δικές τους ζωγραφιές για την ανανεωμένη έκδοση του βιβλίου. Η Αλεξάνδρα ήταν ακόμα πολύ μικρή. Πιστεύω ότι πρέπει να δίνουμε στα παιδιά ευκαιρίες να δοκιμάζουν τις ικανότητές τους και να πιστεύουν σ' αυτές. Πρέπει να μην αισθάνονται συνέχεια πολύ μικρά μέσα στον κόσμο των μεγάλων. Πρέπει ακόμα να καταλάβουν ότι πραγματικά δικό τους δεν είναι ό,τι τους προσφέρουμε, αλλά ό,τι εκείνα μόνα τους φτιάχνουν.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΕΔΡΟΣ 
Σελίδες : 36 
ISBN : 978-960-04-2860-5 
Σχήμα : 21χ28 
Σειρά : ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ 3 ΕΤΩΝ 
Έτος έκδοσης : 2006 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση