Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:12.26 € 
μόνο 11.03 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
(108022781)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ

Στο βιβλίο εξετάζονται όλα αυτά πού αφορούν την εστιατορική τέχνη: τη σωστή οργάνωση και στελέχωση του χώρου που ονομάζεται εστιατόριο, την εμπορική φιλοξενία, και έχουν να κάνουν με σέρβις, ποιότητα, παράπονα, και οτιδήποτε θα μπορούσε να αφορά γενικά ένα εστιατόριο με προοπτική, αλλά και τις παραμέτρους του.

Γίνεται προσπάθεια να ορισθεί ακριβώς ο όρος A la Carte μέσα από ένα κεφάλαιο που επεξηγεί ακριβώς τι συμβαίνει σε τέτοιες καταστάσεις και σε εστιατόρια που αποσκοπούν στην ποιότητα, αλλά και τι θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας όταν μιλάμε γι' αυτό, όπως και ποιες είναι οι προϋποθέσεις για σωστή εξυπηρέτηση σε αυτό το θέμα. Ο επισιτισμός και το εστιατόριο ειδικότερα αποτελεί μια βιομηχανία με σημαντική προσφορά στην εθνική οικονομία και τον εθνικό πλούτο.

Περιεχόμενα βιβλίου:Γενικά, Τα Είδη των Εστιατορίων, Κύριοι & Βοηθητικοί Χώροι του Εστιατορίου, Εξοπλισμός του Εστιατορίου, Βασικά Στάδια Τραπεζοκομίας, Τα Γεύματα στο Εστιατόριο, Τρόποι Παρουσίασης των Εδεσμάτων, Εστιατόριο A La Carte με Reception, Ποτά & Οίνοι, Το Προσωπικό του Εστιατορίου, Τα Έντυπα σε ένα Εστιατόριο, Εμπορική Φιλοξενία, Φροντίδα/ Εξυπηρέτηση, Ποιότητα στο Σέρβις, Παράπονα, Διοίκηση Χρόνου σε Ένα Εστιατόριο (Time Management), Αμοιβές.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΛΛΗΝ 
Σελίδες : 150 
ISBN : 978-960-286-981-9 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2008 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση