Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:15.72 € 
μόνο 12.58 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
(108022507)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ

Ο στόχος του βιβλίου είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει βασικές έννοιες και θέματα που αφορούν τη μελέτη της γλώσσας ως κοινωνικού και πολιτισμικού φαινομένου, αξιοποιώντας τα πορίσματα της κοινωνιογλωσσολογίας. Είναι από τη φύση του εισαγωγικό και απευθύνεται σε φοιτητές αλλά και γενικότερα σε όσους ασχολούνται με βασικές έννοιες και θέματα που αφορούν τη σχέση γλώσσας και κοινωνίας, αξιοποιώντας τα πορίσματα της κοινωνιογλωσσολογίας και της κοινωνιολογίας της γλώσσα, επιχειρώντας μια σκιαγράφηση του ερευνητικού πεδίου της κοινωνιογλωσσολογίας με αναφορά στο αντικείμενό της, στους κλάδους της και στη σχέση της με τη γλωσσολογία και την κοινωνιολογία της γλώσσας.

Η συγγραφέας υιοθετεί κυρίως τη μακρο-κοινωνιογλωσσολογική προσέγγιση ενώ δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα κυρίως στην εφαρμοσμένη κοινωνιογλωσσολογία η οποία έχει πρακτικές προεκτάσεις και ασχολείται με θέματα όπως είναι η εκπαίδευση, οι μειονοτικές ομάδες και ο γλωσσικός προγραμματισμός.

Ειδικότερα, εξετάζεται η σχέση γλώσσας και διαλέκτου, υπογραμμίζοντας τα διάφορα κριτήρια που συνήθως χρησιμοποιούνται για να αποφασίσουμε πότε μια γλωσσική ποικιλία θεωρείται γλώσσα και πότε διάλεκτος.

Ασχολείται επίσης με τη γλωσσική επιλογή και χρήση (οι γλωσσικές επιλογές των ανθρώπων, σε περιπτώσεις διγλωσσίας ή πολυγλωσσίας), τη διατήρηση αλλά και τη συρρίκνωση των μειονοτικών γλωσσών καθώς και τη σχέση γλώσσας και ταυτότητας και τα κίνητρα που μπορεί να έχει κάποιος προκειμένου να διατηρήσει τη μητρική του γλώσσα ή να μάθει μια ξένη. Συζητείται επίσης ο γλωσσικός προγραμματισμός, που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την επιλογή επίσημης ή εθνικής γλώσσας, την ανάπτυξη συστήματος γραφής, τη δημιουργία λεξικών, γραμματικής, εγχειριδίων, την προώθηση του αλφαβητισμού κ.ο.κ.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ 
Σελίδες : 232 
ISBN : 960-375-296-7  
Σχήμα : 14x21 
Έτος έκδοσης : 2001 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση