Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΟΛΥΜΠΟΣ ΝΑΟΥΣΑ 21 ΙΟΥΝΙΟΥ 1994
ΤΕΧΝΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
  • ΟΛΥΜΠΟΣ ΝΑΟΥΣΑ 21 ΙΟΥΝΙΟΥ 1994
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:23.72 € 
μόνο 21.35 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΟΛΥΜΠΟΣ ΝΑΟΥΣΑ 21 ΙΟΥΝΙΟΥ 1994
(108021601)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Μια νοσταλγική φωτογραφική καταγραφή του ιστορικού εστιατορίου της Θεσσαλονίκης που συνδέθηκε με τα γεγονότα του 20ου αί. και έγινε ένας από τους μύθους της πόλης για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της.

Η έκδοση συνοδεύεται από εισαγωγή του Αρι Γεωργίου (γνωστού φωτογράφου, εμπνευστή και οργανωτή του μεγάλου διεθνούς φεστιβάλ φωτογραφίας της Θεσσαλονίκης "Φωτογραφική Συγκυρία" και 1ου διευθυντή του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης), ένα αφήγημα του λογοτέχνη Σάκη Σερέφα και μια εμπεριστατωμένη ιστορική αναδρομή του εστιατορίου από τη Βάνα Χαραλαμπίδου.

Ο Αρις Γεωργίου φωτογράφησε για πρώτη φορά το εστιατόριο στους τελευταίους μήνες της λειτουργίας του, το 1993 και 1994, απαθανατίζοντας το χώρο και τους σερβιτόρους του, και ξανά δέκα περίπου χρόνια μετά, το 2003, με τον χώρο που είχε πια ερειπωθεί.

"Χαρακτηρίστηκε "ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟΣ ΘΡΥΛΟΣ" και "σήμα κατατεθέν", που συνδέθηκε άμεσα επί δεκαετίες ολόκληρες με τις μέρες και τις νύχτες, με την ιστορία, την κοινωνική και κοσμική ζωή της αλλοτινής κοσμοπολίτισσας Θεσσαλονίκης. Στεγάστηκε σ' ένα από τα παλαιότερα σωζόμενα μέχρι σήμερα κτίρια της παλιάς παραλίας της. Είναι το "Όλυμπος Νάουσα". Το ζυθοπωλείο, "τουριστικόν εστιατόριον", "βαριετέ", κοσμικό κέντρο, κλασικό ρεστωράν, "έργο τέχνης", "νεκρό κεφάλαιο" κι εργολαβικό διεκδικούμενο, αρχιτεκτονικό κόσμημα ή εγκαταλελειμμένο διατηρητέο μνημείο, που κόσμησε την πόλη, έζησε τις περιπέτειές της, λάμπρυνε την καθημερινότητά της, φιλοξένησε τους επιφανείς επισκέπτες της, έγινε το σκηνικό της κοσμικής της ζωής, στέγασε μια από τις ανθηρότερες επιχειρήσεις της και σώπασε γερασμένο, περιμένοντας τις καλύτερες μέρες που ίσως ξανάρθουν.”

ΒΑΝΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΑΓΡΑ 
Σελίδες : 100 
ISBN : 960-325-505-Χ 
Σχήμα : 17,5x25 
Έτος έκδοσης : 2003 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση