Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ MANAGEMENT
  • ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:49.00 € 
μόνο 44.10 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
(108021480)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το μπεστ-σέλερ Οργανωσιακή θεωρία και σχεδιασμός περιλαμβάνει στη νέα του έκδοση, κατά τρόπο ενδιαφέροντα και ευχάριστο για τον αναγνώστη, τις πιο πρόσφατες απόψεις για τους οργανισμούς, τις κλασικές ιδέες και θεωρίες, καθώς και τις σύγχρονες εφαρμοζόμενες πρακτικές. Επίσης, ο συγγραφέας έχει ενσωματώσει στο βιβλίο πολυάριθμα νέα χαρακτηριστικά, εικόνες, και σχεδιαγράμματα, που δίνουν την ευκαιρία στον αναγνώστη να εμπεδώσει τις έννοιες και να αναπτύξει τις προσωπικές του δεξιότητες. Στα χαρακτηριστικά αυτά περιλαμβάνονται:

  • ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ: Έχει προστεθεί ένα νέο κεφάλαιο που αναπτύσσει έννοιες οι οποίες θα βοηθήσουν τους μάνατζερ να σχεδιάζουν οργανισμούς περισσότερο ανταγωνιστικούς και αποτελεσματικούς σε παγκόσμιο επίπεδο.
  • Νέες εισαγωγικές ενότητες με τίτλο ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ παρέχουν σχετικά παραδείγματα από οργανισμούς
  • Τα πλαίσια ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ περιγράφουν εταιρείες που έχουν υποστεί σημαντικές αλλαγές στις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες παρουσιάζοντας το μετασχηματισμό τους
  • ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ: Μικρές περιπτωσιολογικές μελέτες που σκιαγραφούν παραδείγματα εφαρμογής θεωρητικών εννοιών σε οργανωσιακά περιβάλλοντα
  • ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ: Στους αναγνώστες προσφέρονται εργαλεία μάνατζμεντ και οδηγίες που θα τους βοηθήσουν να αναλύουν και να διοικούν οργανισμούς αποτελεσματικά
  • ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΗΣ: Ένα μοναδικό χαρακτηριστικό του βιβλίου, αυτές οι παρουσιάσεις βιβλίων αντικατοπτρίζουν τη σύγχρονη σκέψη σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μάνατζερ που εργάζονται σε πραγματικούς οργανισμούς.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
    Σελίδες : 684 
    ISBN : 960-209-846-5 
    Έτος έκδοσης : 2005 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση