Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Ελληνική Λογοτεχνία
Ξένη Λογοτεχνία
Επιστημονική Φαντασία
Εφηβική Λογοτεχνία
Βιογραφίες - Μαρτυρίες
Δοκίμια
Θέατρο
Κόμικ
Ποίηση
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΕΝΑΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
  • ΕΝΑΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:15.70 € 
μόνο 14.13 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΝΑΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
(108014561)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Οι ήρωες μιας ιστορίας είναι παράξενοι τύποι. Υπάρχουν και δεν υπάρχουν. Σίγουρα πάντως δεν μπορείς να τους συναντήσεις στο δρόμο, εκτός και αν γράψεις για μια πραγματική υπόθεση. Ο Αλέξης, η Βένια, ο Δημήτρης, ο Ρούσσος, η Λουίζα και όλοι οι υπόλοιποι ζουν σε έναν φανταστικό, επινοημένο κόσμο, αλλά διεκδικούν από ένα κομμάτι του δημιουργού τους στην προσπάθειά τους να μοιάζουν αληθινοί, ζωντανοί. Ο Αλέξης είναι ένας επιτυχημένος άνθρωπος ή τουλάχιστον έτσι νομίζει.

Τα άρθρα του και τα ρεπορτάζ του στην εφημερίδα όπου εργάζεται έχουν αυξήσει τις πωλήσεις και έχουν αναγκάσει φίλους και εχθρούς να τον υπολογίζουν, μόνο που εκείνος γράφει ψέμματα, συνειδητά. Πάντοτε θεωρούσα ότι η είδηση είναι ένα παράξενο πράγμα όπως ακριβώς και οι ήρωες μιας ιστορίας, ίσως γι’ αυτό έγινα δημοσιογράφος και βέβαια γι’ αυτό επέλεξα ο πρωταγωνιστής της πρώτης μου μεγάλης αφήγησης να είναι δημοσιογράφος, ήταν πιο βολικό.

Η αλήθεια είναι ότι αφορμή για να γράψω την ιστορία στάθηκε η αποκάλυψη ότι ένας ρεπόρτερ των Νιου Γιορκ Τάιμς, ο Τζέισον Μπλερ, κατασκεύαζε τα ρεπορτάζ του. Από εκεί και έπειτα ο δρόμος είχε ανοίξει. Βέβαια πάντοτε κάποιος δημοσιογράφος επινοούσε τα ρεπορτάζ του και πάντοτε κάποιος έκανε αυτό το επάγγελμα γιατί δεν θα μπορούσε να ζήσει ως συγγραφέας. Πολλές από τις ειδήσεις που αναφέρονται είναι πραγματικές, όχι όμως και τα πρόσωπα της υπόθεσης. Δεν υπάρχουν! Υπάρχουν μόνο οι σκέψεις τους για το τι είναι αλήθεια και τι ψέμα. Εγώ, απλώς αναρωτήθηκα εάν ένοιωθαν τύψεις, όπως ο Αλέξης. Μερικά πράγματα πρέπει να καταγράφονται όταν πυκνώνουν τα βήματα στην πόρτα και όταν τα πρόσωπα θέλουν να γίνουν πρωταγωνιστές, να μιλήσουν, να ζήσουν σαν πραγματικοί άνθρωποι, να βγουν από το μυαλό και να μοιραστούν τις σκέψεις τους. Να κολυμπήσουν κάτω από το νερό, όπως έλεγε ο Φιτζέραλντ, κρατώντας την αναπνοή τους.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΙΔΕΡΗΣ Ι. 
Σελίδες : 248 
ISBN : 960-08-0355-2 
Σχήμα : 14x21 
Έτος έκδοσης : 2005 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση