Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ MANAGEMENT
  • Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:24.51 € 
μόνο 22.06 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
(108012974)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το παρόν βιβλίο εξετάζει όλες τις σύγχρονες εξελίξεις στο χώρο της τιμολόγησης και παρουσιάζει μέσα από πρακτικά παραδείγματα και εμπειρικές έρευνες μια ολοκληρωμένη εικόνα της τιμολογιακής στρατηγικής. Οι συγγραφείς υποστηρίζουν ότι η τιμολογιακή πολιτική μιας επιχείρησης δεν πρέπει να αποτελεί ανεξάρτητη πολιτική. Η επιχείρηση μπορεί να αποκομίσει επιπλέον οφέλη από την τιμολόγηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της, εφόσον η τιμολογιακή της πολιτική εντάσσεται στα πλαίσια της στρατηγικής μάρκετινγκ που ακολουθείται.

Οι συγγραφείς αποκωδικοποιούν τη διαδικασία τιμολόγησης, η οποία περιλαμβάνει τιμολογιακούς στόχους (μεγιστοποίηση πωλήσεων και κέρδους, κάλυψη του κόστους, διαφοροποίηση του προϊόντος, ικανοποίηση των αναγκών των πελατών), τιμολογιακές μεθόδους με βάση το κόστος, τον ανταγωνισμό και τη ζήτηση, καθώς και τιμολογιακές πολιτικές όπως τιμολόγηση καταλόγου, διαφοροποιημένη τιμολόγηση και εκπτώσεις.

Εξετάζονται επίσης τόσο οι εσωτερικοί παράγοντες που επηρεάζουν την τιμολόγηση, οι οποίοι σχετίζονται με τα χαρακτηριστικά και τους στόχους της επιχείρησης, όσο και οι εξωτερικοί παράγοντες οι οποίοι συνδέονται με τους πελάτες και τη ζήτηση, τους ανταγωνιστές, το βαθμό της κυβερνητικής παρέμβασης και τα μακροοικονομικά μεγέθη της χώρας.

Παρουσιάζεται η εξέλιξη των τιμών κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής ενός προϊόντος και αναλύεται διεξοδικά η σχέση τιμολόγησης και συμπεριφοράς του καταναλωτή - πελάτη, καθώς η αγοραστική συμπεριφορά του επηρεάζεται από την αντίληψη που έχει σχετικά με τις υπάρχουσες τιμές. Το βιβλίο πραγματεύεται επίσης ειδικά ζητήματα τιμολόγησης όπως η τιμολόγηση στις βιομηχανικές αγορές, στο λιανεμπόριο, στις υπηρεσίες, στα αγροτικά προϊόντα, στο διαδίκτυο και η διεθνής - εξαγωγική τιμολόγηση.

Ένα βιβλίο που "αποκρυπτογραφεί" τη σημασία της τιμολογιακής πολιτικής στην κερδοφορία της επιχείρησης και παρέχει τις απαραίτητες κατευθυντήριες γραμμές με σκοπό τη βελτίωση των πρακτικών και τεχνικών που χρησιμοποιούνται σήμερα. Απευθύνεται σε κάθε επιχειρηματία και στέλεχος μάρκετινγκ που αποσκοπεί στην πλήρη ένταξη και αξιοποίηση της τιμολογιακής πολιτικής στα πλαίσια της επιχειρησιακής δραστηριότητας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ 
Σελίδες : 255 
ISBN : 960-351-591-4 
Σχήμα : 17x24 
Έτος έκδοσης : 2005 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση