\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
(108012974)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Το παρόν βιβλίο εξετάζει όλες τις σύγχρονες εξελίξεις στο χώρο της τιμολόγησης και παρουσιάζει μέσα από πρακτικά παραδείγματα και εμπειρικές έρευνες μια ολοκληρωμένη εικόνα της τιμολογιακής στρατηγικής. Οι συγγραφείς υποστηρίζουν ότι η τιμολογιακή πολιτική μιας επιχείρησης δεν πρέπει να αποτελεί ανεξάρτητη πολιτική. Η επιχείρηση μπορεί να αποκομίσει επιπλέον οφέλη από την τιμολόγηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της, εφόσον η τιμολογιακή της πολιτική εντάσσεται στα πλαίσια της στρατηγικής μάρκετινγκ που ακολουθείται. Οι συγγραφείς αποκωδικοποιούν τη διαδικασία τιμολόγησης, η οποία περιλαμβάνει τιμολογιακούς στόχους (μεγιστοποίηση πωλήσεων και κέρδους, κάλυψη του κόστους, διαφοροποίηση του προϊόντος, ικανοποίηση των αναγκών των πελατών), τιμολογιακές μεθόδους με βάση το κόστος, τον ανταγωνισμό και τη ζήτηση, καθώς και τιμολογιακές πολιτικές όπως τιμολόγηση καταλόγου, διαφοροποιημένη τιμολόγηση και εκπτώσεις. Εξετάζονται επίσης τόσο οι εσωτερικοί παράγοντες που επηρεάζουν την τιμολόγηση, οι οποίοι σχετίζονται με τα χαρακτηριστικά και τους στόχους της επιχείρησης, όσο και οι εξωτερικοί παράγοντες οι οποίοι συνδέονται με τους πελάτες και τη ζήτηση, τους ανταγωνιστές, το βαθμό της κυβερνητικής παρέμβασης και τα μακροοικονομικά μεγέθη της χώρας. Παρουσιάζεται η εξέλιξη των τιμών κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής ενός προϊόντος και αναλύεται διεξοδικά η σχέση τιμολόγησης και συμπεριφοράς του καταναλωτή - πελάτη, καθώς η αγοραστική συμπεριφορά του επηρεάζεται από την αντίληψη που έχει σχετικά με τις υπάρχουσες τιμές. Το βιβλίο πραγματεύεται επίσης ειδικά ζητήματα τιμολόγησης όπως η τιμολόγηση στις βιομηχανικές αγορές, στο λιανεμπόριο, στις υπηρεσίες, στα αγροτικά προϊόντα, στο διαδίκτυο και η διεθνής - εξαγωγική τιμολόγηση. Ένα βιβλίο που "αποκρυπτογραφεί" τη σημασία της τιμολογιακής πολιτικής στην κερδοφορία της επιχείρησης και παρέχει τις απαραίτητες κατευθυντήριες γραμμές με σκοπό τη βελτίωση των πρακτικών και τεχνικών που χρησιμοποιούνται σήμερα. Απευθύνεται σε κάθε επιχειρηματία και στέλεχος μάρκετινγκ που αποσκοπεί στην πλήρη ένταξη και αξιοποίηση της τιμολογιακής πολιτικής στα πλαίσια της επιχειρησιακής δραστηριότητας. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|