Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ MANAGEMENT
  • ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:23.00 € 
μόνο 20.70 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
(108011857)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ-ΥΓΕΙΑ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ-ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Το ολοκληρωμένο αυτό εγχειρίδιο καλύπτει πολύπλευρα το θέμα της ανάπτυξης νέων υπηρεσιών και απευθύνεται σε φοιτητές και ερευνητές, τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο, καθώς και σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που ασχολούνται με την ανάπτυξη νέων προϊόντων στον καίριο τομέα των υπηρεσιών.

Πρόκειται για ένα κείμενο που επιτρέπει σε φοιτητές, σπουδαστές και εργαζόμενους να συλλάβουν πραγματικά τις θεωρίες της διοίκησης και της ανάπτυξης νέων υπηρεσιών, να τις κατανοήσουν και να τις εφαρμόσουν στην πράξη.

Ουσιαστικά, το βιβλίο παρέχει τη βάση για ένα διδακτικό εγχειρίδιο στην ανάπτυξη νέων υπηρεσιών. Περιλαμβάνει πλούσια βιβλιογραφία όσον αφορά στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά και τεκμηριωμένο ερευνητικό πλαίσιο σε επιλεγμένους τομείς της ελληνικής πραγματικότητας.

Πιο συγκεκριμένα, στο βιβλίο μελετώνται κυρίως τρεις τομείς της οικονομίας των υπηρεσιών:

  • Ο τουρισμός, με έμφαση στον προσδιορισμό κρίσιμων παραγόντων επιτυχίας στην ανάπτυξη νέων υπηρεσιών στις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές μονάδες της Ελλάδας.

  • Η μέτρηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας στον τομέα παροχής υπηρεσιών υγείας και η βιβλιογραφική ανασκόπηση ελληνικών και διεθνών ερευνών του χώρου.

  • Η επιχειρηματικότητα, όπου παρουσιάζονται αποτελέσματα της πανελλήνιας έρευνας για τη λειτουργία του venture capital και των Εταιριών Κεφαλαίου Επιχειρηματικών Συμμετοχών (ΕΚΕΣ) στη χρηματοδότηση της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας αποτυπώνοντας το προφίλ των εταιριών, την επενδυτική πολιτική τους καθώς και τις μορφές χρηματοδότησης.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
    Σελίδες : 312 
    ISBN : 978-960-461-119-5 
    Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
    Έτος έκδοσης : 2008 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση