\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ PROJECT ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ
(108011707)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Η μέθοδος project, η βιωματική προσέγγιση της μάθησης, αποτελεί μια νέα μέθοδο διδασκαλίας για τα ελληνικά δεδομένα. Στο βιβλίο αυτό, που αποτελείται από δύο μέρη, ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό, επιχειρείται μια πρώτη διερεύνηση για το πώς εφαρμόζεται σε ελληνικά νηπιαγωγεία. Στο θεωρητικό μέρος αρχικά γίνεται μια σύνοψη των όσων πρόκειται να ακολουθήσουν και στη συνέχεια περιγράφονται δύο έρευνες, από δύο προπτυχιακές φοιτήτριες του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με την καθοδήγηση της συγγραφέα, σχετικές με τον τρόπο ενασχόλησης με τα σχέδια εκπαιδευτικής δράσης (projects) σε ελληνικά νηπιαγωγεία και τις πιθανές διαφοροποιήσεις στη μέθοδο εργασίας των νηπιαγωγών, ως αποτέλεσμα των ποικίλων παραγόντων (είδος σχολείου, νομαρχία, αριθμός παιδιών της τάξης, σπουδές και μετεκπαίδευση της νηπιαγωγού). Στο πρακτικό μέρος αρχικά παρουσιάζονται δύο σχέδια εργασίας που πραγματοποιήθηκαν από μεταπτυχιακές φοιτήτριες του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ακολουθεί μια παρουσίαση από τη σύμβουλο της 35ης Περιφέρειας Σχολικού Συμβούλου Π.Α. για το πώς ξεκίνησε και αναπτύχθηκε η εφαρμογή της μεθόδου project στην περιφέρειά της. Έπειτα παρουσιάζονται οκτώ σχέδια εργασίας που πραγματοποιήθηκαν από νηπιαγωγούς της συγκεκριμένης περιφέρειας. Στόχος του βιβλίου είναι να αποκτήσει ο αναγνώστης μια πιο σφαιρική εικόνα για την εφαρμογή της μεθόδου project στη χώρα μας και να αντλήσει ιδέες για πιθανή υλοποίηση σχεδίων εργασίας στην τάξη του, γι' αυτό και πιστεύουμε ότι θα αποτελέσει χρήσιμο εγχειρίδιο για μελλοντικούς, αλλά και εν ενεργεία, νηπιαγωγούς, σχολικούς συμβούλους, ερευνητές που ενδιαφέρονται για την προσχολική αγωγή και κυρίως για τη συγκεκριμένη μέθοδο, καθώς και γονείς. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|