Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΠΟΣΟ ΚΑΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
  • ΠΟΣΟ ΚΑΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΠΟΣΟ ΚΑΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ
(108009598)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Πόσο Καλοί Πρέπει να Είμαστε; Μεγάλο μέρος της δυστυχίας που βαραίνει τους ανθρώπους και της αίσθησης ότι τους εξαπάτησε η ζωή, οφείλεται είτε στο γεγονός ότι κάποιος (γονιός, δάσκαλος...) τους πέρασε το μήνυμα ότι δεν είναι επαρκείς, και το πίστεψαν, είτε κατέληξαν να προσδοκούν και να ζητούν περισσότερα από τους γύρω τους (τους γονείς, τα παιδιά, τους συζύγους...), από όσα μπορούν να προσφέρουν αυτά τα άτομα.

Στην ανθρώπινη ψυχή μοιάζει να υπάρχει κάτι που μας κάνει να εκτιμούμε λιγότερο τον εαυτό μας, κάθε φορά που κάνουμε κάποιο λάθος. Ίσως φταίνε οι γονείς μας που περιμένουν πάρα πολλά από μας, ίσως φταίνε οι δάσκαλοι που όσα κάναμε σωστά τα θεωρούσαν δεδομένα και μας χρέωναν μόνο με τα λάθη μας. Και ίσως είναι καλό για μας να νιώθουμε έτσι. Είναι πιθανόν αυτό να μας κάνει πιο ευαίσθητους στα λάθη μας και να μας οδηγήσει στη μετάνοια και την ωριμότητα. Μπορεί όμως να μας οδηγήσει και στο να βάλουμε πολύ υψηλούς στόχους για τον εαυτό μας και τους άλλους.

Αυτό το βιβλίο είναι λυτρωτικό. Το μήνυμά του είναι ότι "ΔΕΝ είμαστε αμαρτωλοί ή καταδικαστέοι επειδή δεν είμαστε τέλειοι". Η πρόκληση τού να είναι κανείς "άνθρωπος" είναι τόσο περίπλοκη, ώστε κανένας δεν πρέπει να περιμένει από εμάς την τελειότητα. Αν φοβόμαστε να κάνουμε ένα λάθος επειδή νομίζουμε ότι πρέπει να φαινόμαστε πάντα τέλειοι, επειδή θυμόμαστε ακόμη την πικρή γεύση της απογοήτευσης των γονιών μας ή της επίκρισης και του σαρκασμού των δασκάλων μας κάθε φορά που κάναμε κάποιο λάθος, δεν θα βρούμε ποτέ το θάρρος να επιχειρήσουμε κάτι καινούριο ή τολμηρό. Θα κάνουμε μόνο πράγματα που θα έχουν εξασφαλισμένη την επιτυχή έκβαση.

Έτσι, όμως, ΔΕΝ θα μάθουμε ποτέ. ΔΕΝ θα ωριμάσουμε ποτέ.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΔΙΟΠΤΡΑ 
Μετάφραση : ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΛΎ 
Σελίδες : 188 
ISBN : 960-364-130-8 
Σειρά : ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ - ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 
Έτος έκδοσης : 1998 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση