Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
1 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:20.01 € 
μόνο 18.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
(108009213)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Οι Πωλήσεις αποτελούν σήμερα στις περισσότερες επιχειρήσεις ανεξάρτητη λειτουργία, στο πλαίσιο μιας γενικότερης οργανωτικής και διοικητικής τους αναβάθμισης. Ο προσανατολισμός των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων είναι ο πελάτης και η συστηματική του φροντίδα είναι η ουσιαστική αποστολή της Διοίκησης Πωλήσεων. Οι δραστηριότητες της δηλαδή δεν περιορίζονται στην προσωπική πώληση, αλλά περιλαμβάνουν όλες τις ενέργειες που έχουν άμεση σχέση με τον πελάτη. Η διαδικασία προσέγγισης και εξυπηρέτησής του ανεβάζει όμως το κόστος του προϊόντος και υποχρεώνει τη διαμόρφωση μιας συστηματοποίησης, στην οποία εντάσσονται οργανωτικά το προϊόν, η τιμολόγηση και η διανομή.

Αυτό το σκεπτικό ακολουθεί η ανάλυση των ενοτήτων: Η Οργάνωση Πωλήσεων προσφέρει κατάλληλα μοντέλα για τη διαμόρφωση ενός αποδοτικού μηχανισμού πωλήσεων. Η Διοίκηση προσωπικού ασχολείται με τη δημιουργία, την εκπαίδευση του δυναμικού των πωλητών και τα κίνητρα αποδοτικότητας. Ο Προγραμματισμός Πωλήσεων αναφέρεται στη δραστηριότητα των πωλητών και τη μεθοδολογία των ενεργειών τους. Η Πολιτική προϊόντος περιλαμβάνει τα στοιχεία για το προϊόν, που είναι απαραίτητα να γνωρίζουν τα στελέχη των πωλήσεων για καλύτερη κατανόηση της παραγωγικής διαδικασίας. Η τιμολογιακή πολιτική εξετάζει τους μηχανισμούς που συμβάλλουν στη διαμόρφωση μιας αποδεκτής και ανταγωνιστικής τιμής. Η Πολιτική διανομής τέλος παρέχει στη Διοίκηση Πωλήσεων τη δυνατότητα, να σχεδιάσει τη μεταφορά και διάθεση του προϊόντος στον καταναλωτή με ορθολογιστικό τρόπο.

Επιδίωξη του βιβλίου είναι, μέσω της θεωρητικής και πρακτικής αναφοράς στις παραπάνω ενότητες, να γνωρίσει τη δομή μιας σύγχρονης Οργάνωσης και Διοίκησης Πωλήσεων στους φοιτητές του Μάρκετινγκ και της Διοίκησης Επιχειρήσεων, αλλά και τα στελέχη που ασχολούνται με το προϊόν και τη διακίνησή του στην αγορά.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ 
Σελίδες : 264 
ISBN : 978-960-6759-66-6 
Σχήμα : 17Χ24 
Έτος έκδοσης : 2011 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 1
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση