\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
(108009213)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Οι Πωλήσεις αποτελούν σήμερα στις περισσότερες επιχειρήσεις ανεξάρτητη λειτουργία, στο πλαίσιο μιας γενικότερης οργανωτικής και διοικητικής τους αναβάθμισης. Ο προσανατολισμός των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων είναι ο πελάτης και η συστηματική του φροντίδα είναι η ουσιαστική αποστολή της Διοίκησης Πωλήσεων. Οι δραστηριότητες της δηλαδή δεν περιορίζονται στην προσωπική πώληση, αλλά περιλαμβάνουν όλες τις ενέργειες που έχουν άμεση σχέση με τον πελάτη. Η διαδικασία προσέγγισης και εξυπηρέτησής του ανεβάζει όμως το κόστος του προϊόντος και υποχρεώνει τη διαμόρφωση μιας συστηματοποίησης, στην οποία εντάσσονται οργανωτικά το προϊόν, η τιμολόγηση και η διανομή. Αυτό το σκεπτικό ακολουθεί η ανάλυση των ενοτήτων: Η Οργάνωση Πωλήσεων προσφέρει κατάλληλα μοντέλα για τη διαμόρφωση ενός αποδοτικού μηχανισμού πωλήσεων. Η Διοίκηση προσωπικού ασχολείται με τη δημιουργία, την εκπαίδευση του δυναμικού των πωλητών και τα κίνητρα αποδοτικότητας. Ο Προγραμματισμός Πωλήσεων αναφέρεται στη δραστηριότητα των πωλητών και τη μεθοδολογία των ενεργειών τους. Η Πολιτική προϊόντος περιλαμβάνει τα στοιχεία για το προϊόν, που είναι απαραίτητα να γνωρίζουν τα στελέχη των πωλήσεων για καλύτερη κατανόηση της παραγωγικής διαδικασίας. Η τιμολογιακή πολιτική εξετάζει τους μηχανισμούς που συμβάλλουν στη διαμόρφωση μιας αποδεκτής και ανταγωνιστικής τιμής. Η Πολιτική διανομής τέλος παρέχει στη Διοίκηση Πωλήσεων τη δυνατότητα, να σχεδιάσει τη μεταφορά και διάθεση του προϊόντος στον καταναλωτή με ορθολογιστικό τρόπο. Επιδίωξη του βιβλίου είναι, μέσω της θεωρητικής και πρακτικής αναφοράς στις παραπάνω ενότητες, να γνωρίσει τη δομή μιας σύγχρονης Οργάνωσης και Διοίκησης Πωλήσεων στους φοιτητές του Μάρκετινγκ και της Διοίκησης Επιχειρήσεων, αλλά και τα στελέχη που ασχολούνται με το προϊόν και τη διακίνησή του στην αγορά. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|