\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
(108008194)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΥΛΙΚΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ Η αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών συνιστά μία εκπαιδευτική και γι’ αυτό κοινωνική διαδικασία με οργανικό ρόλο στην κοινωνική λειτουργία του σχολείου. Παρόλο που η αξιολόγηση συρρικνώνεται και συγκεκριμενοποιείται στην παιδαγωγική πρακτική της βαθμολογίας, εντούτοις αντανακλά, συνέχει, συνοψίζει και συνθέτει τη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος. Στον άξονα αυτό συναρθρώνονται με δυναμικό τρόπο οι σχέσεις που αναπτύσσουν τα παιδιά με τη σχολική γνώση και, μέσα από τη σύγκριση-σύγκρουση μεταξύ τους, οι μαθητές διαγ(κ)ωνίζονται για την κατάληψη διαφοροποιημένων θέσεων. Παράγονται και αναπαράγονται έτσι βαθμολογικές κατατάξεις και ιεραρχήσεις στη βάση των οποίων συγκροτούνται αργότερα οι γνωστές επαγγελματικές ομάδες που ο κοινωνικός καταμερισμός της εργασίας διαμορφώνει δυναμικά οργανώνοντας τις διάφορες κοινωνικές τάξεις. Η αναλυτική στάση των εκπαιδευτικών απέναντι στην αξιολόγηση τους επιτρέπει να εγγράφουν το εκπαιδευτικό τους έργο σε μια κοινωνικά μετασχηματιστική προοπτική της Παιδαγωγικής της Επιτυχίας, να ανιχνεύουν την κοινωνική δυναμική και να εργάζονται για την πρόληψη και την υπέρβαση των αναπαραγωγικών διαδικασιών τις οποίες επιτελεί το νεοελληνικό σχολείο. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|