Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Ελληνική Λογοτεχνία
Ξένη Λογοτεχνία
Επιστημονική Φαντασία
Εφηβική Λογοτεχνία
Βιογραφίες - Μαρτυρίες
Δοκίμια
Θέατρο
Κόμικ
Ποίηση
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Ο ΠΛΩΤΟΣ ΝΑΥΑΡΧΟΣ
ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ
  • Ο ΠΛΩΤΟΣ ΝΑΥΑΡΧΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:11.31 € 
μόνο 10.18 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Ο ΠΛΩΤΟΣ ΝΑΥΑΡΧΟΣ
(108002340)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ποιος σκότωσε τον ναύαρχο Πένιστόουν και τον έστειλε να περιπλανηθεί στο ποτάμι μέσα στη βάρκα του εφημέριου;
Ο πλωτός ναύαρχος (1931) είναι ένα εύρημα, μια πρώτης τάξεως αστυνομική ιστορία που γράφτηκε συλλογικά ως παιχνίδι από μερικούς απ' τους πιο διάσημους συγγραφείς του είδους. Δώδεκα μέλη του περίφημου London Detection Club της Λέσχης Αστυνομικών Συγγραφέων του Λονδίνου, που είχε ιδρυθεί το 1928 με πρόεδρο τον G.K. Chesterton, κατασκεύασαν αυτό το παζλ, γράφοντας ο καθένας ένα κεφάλαιο, αντιμετωπίζοντας το μυστήριο όπως τους παρουσιαζόταν μέσα από τα προηγούμενα κεφάλαια, δίχως να έχουν την παραμικρή ιδέα για τις λύσεις που οι προηγούμενοι συγγραφείς σκέπτονταν. Ανάμεσά τους ήταν οι η Agatha Christie, η Dorothy Sayers, ο G.K. Chesterton, ο Freeman Wills Crofts, ο Ronald Knox. Στο τέλος ο Anthony Berkeley ολοκλήρωσε αυτή την θαυμαστή υπόθεση, πρόσφερε μία λύση, έδεσε όλα τα σκόρπια νήματα.

Είναι διασκεδαστικό και χαρακτηριστικό να σημειωθεί ο εκπληκτικός αριθμός διαφορετικών ερμηνειών των απλούστερων ενεργειών. Όταν ο ένας συγγραφέας αναδείκνυε κάποιο στοιχείο, σίγουρος ότι θα οδηγούσε προς μια ορισμένη μόνο προφανή κατεύθυνση, ο επόμενος κατάφερε ν' ακολουθήσει την ακριβώς αντίστροφη.

Ο κάθε συγγραφέας ήταν υποχρεωμένος να γράψει το μέρος του έχοντας σαφή πρόταση για το τέλος. Έπρεπε να είναι σε θέση να εξηγήσει επαρκώς, σε περίπτωση που του το ζητούσαν, τα δικά του αποδεικτικά στοιχεία, και ως επιβεβαίωση της τίμιας συμμετοχής στο παιχνίδι, ο κάθε συγγραφέας έστελνε, μαζί με το χειρόγραφο του δικού του κεφαλαίου, την προσωπική του λύση στο μυστήριο. Οι λύσεις αυτές δημοσιεύονται στο τέλος του βιβλίου, προς όφελος και τέρψη του αναγνώστη.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΑΓΡΑ 
Σελίδες : 352 
ISBN : 960-325-082-1 
Σχήμα : 17,5Χ12 
Έτος έκδοσης : 1989 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση