\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
(108148329)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και ιδιαίτερα των εκπαιδευτικών και του έργου των βρίσκεται, επί πολλά χρόνια, στο κέντρο της παγκόσμιας εκπαιδευτικής επικαιρότητας. Ποικίλες απόψεις και αλληλοσυγκρουόμενες θέσεις διατυπώνονται γύρω από το ζήτημα αυτό. Οι παραπάνω απόψεις αναλύονται λεπτομερώς στο παρόν σύγγραμμα στο οποίο υποστηρίζεται η θέση ότι η εν λόγω αξιολόγηση μπορεί να συμβάλει στην ποιοτική βελτίωση της εκπαίδευσης και στην αύξηση της αποτελεσματικότητάς της. Για το λόγο αυτό θεωρείται αναγκαία προϋπόθεση για την καλή λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος, υπό τον όρο ότι εφαρμόζεται σύμφωνα με τη σύγχρονη επιστημονική μεθοδολογία. Η παρουσίαση της μεθοδολογίας αυτής εντάσσεται, επίσης, στα κύρια αντικείμενα της ανά χείρας εργασίας. Τα ειδικότερα θέματα, που εξετάζονται στο πλαίσιο αυτό, είναι τα εξής: α) οι σκοποί και οι στόχοι της συγκεκριμένης αξιολόγησης, β) οι αρχές που πρέπει να τη διέπουν, γ) οι μορφές με τις οποίες πραγματοποιείται, δ) τα κριτήρια και οι σχετικοί δείκτες που χρησιμοποιούνται για την υλοποίησή της, ε) τα μέσα με τα οποία συλλέγονται τα απαραίτητα δεδομένα, στ) οι φορείς που τη διενεργούν, ζ) τα προβλήματα τα οποία ανακύπτουν κατά την εφαρμογή της και οι τρόποι αντιμετώπισής τους και η) άλλα συναφή ζητήματα. Εκτενής αναφορά γίνεται, ακόμη, στη διαχρονική εξέλιξη της εποπτείας των σχολείων και της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και του έργου των στην Ελλάδα. Έμφαση δίνεται: α) στην ανάλυση των αλλεπάλληλων ανεπιτυχών προσπαθειών που έγιναν κατά τις τελευταίες τέσσερις περίπου δεκαετίες για την εφαρμογή της αξιολόγησης στην ελληνική εκπαίδευση και β) στον προσδιορισμό των αιτίων της αποτυχίας τους. Η ενημέρωση ως προς τα θέματα, τα οποία αναφέρθηκαν προηγουμένως, τόσο των απλών εκπαιδευτικών όσο και των στελεχών της εκπαίδευσης, των αρμόδιων πολιτικών ιθυνόντων, των γονέων των μαθητών και των λοιπών πολιτών, που ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση, θεωρείται απολύτως αναγκαία. Την ενημέρωση αυτή επιδιώκει να προσφέρει στα παραπάνω πρόσωπα το παρόν έργο. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|